پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

لحظه به لحظه با تحولات فلسطین؛

بصیر | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسید/385 شهید و 2700 مجروح تاکنون/یدیعوت آحارونوت: در درگیری‌های شب گذشته دستکم 18 نظامی اسرائیلی زخمی شدند

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «العصف المأکول» رو به رو شد.


خبرهای روز دوازدهم «دفاع غزه» را در اینجـا می‌توانید، دنبال کنید.


*** پسر، عروس و نوه "اسماعیل هنیه" در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند / روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" این خبر را به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه منتشر کرد/ در حمله هوایی به منزل هنیه همچنین همسر وی به شدت زخمی شده است.


آیا کسی صدای ضجه کودکان غزه را نمی‌شنود؟
حملات خصمانه اسرائیل به مردم بی دفاع غزه رویداد جدیدی نیست! قصه ظلمی است که بر تن کودکان بی دفاع غزه نقش بسته اما اینکه چرا مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر که به مرگ حیوانات واکنش نشان می دهند در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در به قتل رساندن صد ها کودک بی گناه غزه سکوت کرده اند جای سوال دارد.

فرمانده تیپ ویژه «گولانی» رژیم‌صهیونیستی زخمی شد

شبکه اسرائیلی «آی24» از زخمی شدن سرهنگ «قسان آلین» فرمانده تیپ ویژه «گولانی» ارتش رژیم‌صهیونیستی در جریان عملیات زمینی در نوار غزه خبر داد.

الاخبار: السیسی با اوباما علیه غزه همراه است

یک روزنامه لبنانی با انتقاد شدید از آمریکا و مصر، رؤسای جمهور این دو را علیه غزه همراه دانست و اعلام کرد که رئیس جمهوری مصر برای توقف ریخته شدن خون کودکان غزه هیچ کاری نکرده است.

*** آژیرهای خطر در منطقه تل‌آویو و هشارون بار دیگر به صدا در آمد

یدیعوت آحارونوت: در درگیری‌های شب گذشته دستکم 18 نظامی اسرائیلی زخمی شدند

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» روز یکشنبه گزارش داد که در جریان عملیات شب گذشته نظامیان این رژیم در نوار غزه، دستکم 18 نفر زخمی و به بیمارستان «برزیلای» اشکلون منتقل شده‌اند.

البته این آمار تنها مربوط به همین بیمارستان است و ممکن است تعداد زخمی‌ها بیش از این باشد. همزمان رادیو اسرائیل نیز گزارش داده است که در حال حاضر 21 نظامی صهیونیست به دلیل جراحات وارده در بیمارستان به سر می‌برند. حال دستکم دو نفر از این نظامیان وخیم گزارش شده است.

با وجود سانسور شدید اخبار مربوط به تلفات ارتش رژیم‌صهیونیستی به دستور «شاباک» (اداره امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی)، وزارت جنگ این رژیم تاکنون کشته شدن 5 نظامی از آغاز عملیات زمینی در غزه را تائید کرده است. منابع غیررسمی این آمار را تا 14 نفر اعلام کرده‌اند. گفته می‌شود تنها در یک حمله نیروهای مقاومت به یک تانک اسرائیلی، 6 نظامی صهیونیست کشته شده‌اند، اما فعلا اجازه انتشار اخبار مربوط به آن صادر نشده است.


مقاومت یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

پایگاه خبری «المیادین» نوشت: گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی در شرق خانیونس را منهدم کرده است.

مرکاوا در زبان عبری به معنای کالسکه است و  یک تانک جنگی تولید صنایع دفاعی ارتش «اسرائیل» است. طراحی این تانک از سال 1973 آغاز و اولین مدل آن در سال 1978 وارد فعالیت در ارتش این کشور شد. مرکاوا از مدرن‌ترین تانک‌های دنیاست که ویژگی منحصر به‌فرد آن اهمیت بسیار بالایی است که در طراحی آن برای حفظ جان سرنشینانش در نظر گرفته شده‌است. برای این منظور علاوه بر زره بسیار پیچیده، موتور تانک در قسمت جلو قرار گرفته که باعث افزایش حفاظت از سرنشینان تانک می‌شود.

سفر دوره‌ای فابیوس به خاورمیانه و تلاش برای اعلام آتش بس در غزه

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که سفرش به منطقه برای بیشتر کردن تلاش‌ها به منظور اعلام سریعتر آتش بس است.

گاف توئیتری معاون «جان کری» و انتشار پیامی در حمایت از غزه + عکس

«ریک استنگل» در توئیتی که ساعاتی قبل منتشر کرده است، به اشتباه از عبارتی در حمایت از مردم غزه استفاده کرد. این اشتباه واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

*** آژیر خطر حملات موشکی در چندین نقطه از فلسطین اشغالی از جمله اوفاخیم، مرحافی، سدروت و شعار به صدا درآمد

بان‌کی مون و محمود عباس امروز با امیر قطر در دوحه دیدار می‌کنند

دبیر کل سازمان ملل و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای شرکت در نشستی به منظور پایان دادن به جنگ غزه امروز وارد دوحه پایتخت قطر می‌شوند.

حمله «مقاومت» با بسته‌های انفجاری به نیروهای اسرائیلی در شرق غزه

پس از آنکه سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم در جریان حمله زمینی به نوار غزه را تائید کرد، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که چند بسته انفجاری را در مسیر یک تیم پیاده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مسجد خدیجه در «حی التفاح» واقع در شرق شهر غزه منفجر کرده است و باعث مرگ و زخمی شدن تعدادی از این نظامیان شده است.

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، جهاد اسلامی همچنین بر ادامه عملیات خود علیه رژیم صهیونیستی و نیز موشکباران شهرهای اسرائیلی تاکید کرد.

با این حساب، تاکنون صهیونیست‌ها به مرگ 5 تن از نظامیان خود در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطینی اذعان کرده‌اند، در حالی که پیشتر گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس از کشته شدن ۱۴ سرباز اسرائیلی خبر داده بودند.

غزه در آتش و خون؛ ۳۵۸ شهید و ۲۷۰۰ مجروح تاکنون

با حملات توپخانه‌ای مداوم صبح امروز یکشنبه به مناطق مختلف غزه تعداد شهدا به 358 نفر و تعداد مجروحان به 2700 نفر افزایش یافت.

مغرب توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی به غزه را خواستار شد

وزارت خارجه مغرب تاکید کرد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم غزه بر اساس حقوق بین الملل و ارزش های انسانی محکوم است.

ارتش رژیم‌صهیونیستی از گسترش عملیات در غزه خبر داد

سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی با اعلام گسترش دامنه عملیات زمینی در نوار غزه، از احتمال فراخوان نیروهای بیشتر خبر داد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که صهیونیست‌ها روز شنبه با تلفات و صدمات جدی مواجه شدند.


رژیم‌صهیونیستی کشته شدن دو نظامی دیگر خود را تائید کرد

سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم در جریان حمله زمینی به نوار غزه را تائید کرد.

نظرات  (۱)

  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • شب قدر شب بیدار شدن است... نه بیدار ماندن...دعا کنیم بیدارشویم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">