پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

جوانان ماجراجو برای شرکت در مسابقه مستند «فرمانده» ثبت نام کنند

مدیرسایت | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مسابقه مستند در قالب یک

مسابقه تلویزیونی واقعی با محوریت افراد شرکت کننده تهیه شده و بخش های جذاب و بدیعی در آن گنجانده شده است.

در این مسابقه مستند، 12 نفر از جوانان شرکت دارند که به دو گروه 6 نفره تقسسیم شده اند و مراحل مختلف به شکلی تنظیم شده که پیش بینی گروه برنهد غیرممکن است.

تهیه کننده سری جدید مسابقه مستند «فرمانده» با اشاره به نزدیک شدن بیننده به شخصیت جوانان شرکت کننده و هم ذات پنداری با آنها گفت: در نمونه های مشابه این مستند، مسابقه، محور اصلی فعالیت بوده اما در این مسابقه مستند، شرکت کنندگان و مسابقه دهندگان و شخصیت خاص هر کدام مورد توجه قرار می گیرد و بیننده تشویق می شود تا سرانجام هر شرکت کننده را در موقعیت های مختلف تا پایان دنبال کند.

مهدی مطهر ادامه داد: در این مسابقه مستند، سردار علی مسجدیان از فرماندهان دفاع مقدس، به عنوان فرمانده عملکرد شرکت کنندگان را با کمک دستیارانش آقایان مهدی گلکار و هاشم قنبری قضاوت کرده اند. ساز و کار مسابقه اینگونه است که در هر قسمت هم گروهی که موفقیت کمتری کسب کرده، پس از مشورت، یک نفر را به فرمانده پیشنهاد می کنند تا از گردونه مسابقه خارج شود. بنابر این در هر مرحله یک نفر از گروه بازنده حذف می شود. البته در بخش هایی که تعداد نفرات گروهها تفاوت فاحش پیدا کند، بنا بر نظر فرمانده، افرادی از گروه برنده به گروه دیگر منتقل می شوند.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن اصلی این مستند، پادگان سید الشهدا(ع)ی زیباکنار بوده گفت: البته بخشهایی از مستند نیز در شهر، روستا و حتی جنگل تصویربرداری شده است.

تهیه کننده مسابقه مستند فرمانده درباره زمینه های مختلف این مسابقه مستند گفت: جذب دانش آموزان در دو شهر مختلف و ارائه برنامه های فرهنگی برای آنها، مسابقه پینت بال در دل جنگل، مسابقه رالی در دشت و کوه، آشپزی برای سربازان پادگان آموزشی، گذر از میدان موانع نظامی، ارائه خدمات اجتماعی و بهداشتی به ساکنان دو روستا و برنامه هایی از این دست، فعالیت هایی است که برای شرکت کنندگان در این مستند در نظر گرفته شده بود.

مهدی مطهر همچنین از آماده سازی مقدمات برای ساخت مجموعه دوم این مستند در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: جوانان علاقمند جهت شرکت در این مسابقات جذاب می توانند به سایت www.farmandeh.tv مراجعه نموده و ثبت نام کنند تا مقدمات انتخاب شرکت کنندگان اصلی از میان آنها فراهم شود. وی همچنین اعلام کرد جایزه قابل توجهی به قهرمان این مسابقه مستند که لقب «فرمانده جوان» خواهد گرفت، اعطا خواهد شد.

گفتنی است در این مسابقه مستند که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است، حدود 50 نفر عوامل ساخت هستند و حامد شکیبانیا کارگردانی آن را بر عهده داشته است./ی

نظرات  (۸)

  • فائزه سادات رئیس الساداتی 17مشهد
  • لطفا اگه میشه منم وارد مسابقه بشم 
    سلام خسته نباشین برای شرکت در مسابقه چه مدارکی لازم هست.چه جوری بهدستان برسانم تادر مسابقه  شرکت کنم.باتشکر از برنامه قشنگ وجذاب شما.منتظرجواب هستم.
    پاسخ:
    سلام اعلام میشه
    سلام چطوری میتوانیم تو مستند فرمانده ثبت نام کنیم
    سلام خسته نباشیدمی خواستم ببینم برای ثبت نام هزینه بایدپرداخت کرد
    پاسخ:
    خیر
  • محمدسخندان
  • سلام عذر میخوام براثبت نام در سری جدید مسابقه فرمانده واردسایت www.farmandeh.irشدم اما گزینه ای برا ثبتنام نبود راهنمایی کنید لطفا.محمدسخندان از مشهد
  • عاشق سید الشهدا
  • سلام با افتخار لینک شدید در صورت تمایل لینک کنید
    یا علی 
  • محمد شورگشتی
  • داداش آدرس وبلاگ اینه اصلاح بفرمایین!
    پاسخ:
    سلام اصلاح شد
  • محمد شورگشتی
  • سلام .ممنون که سر زدین .لینک شدین.همیشه سرفراز
    پاسخ:
    سلام خدمت شما دوست گرامی شماهم لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">