پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

همایش پیاده روی خانوادگی جشن سلام تهران در پردیس + عکس

بصیر | سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ


با همکاری شهرداری پردیس برگزار شد؛

همایش پیاده روی خانوادگی "سلام تهران" در پردیس/محمد لاله: ممات پایان مسیر مردانی انقلابی همچون آیت الله مهدوی کنی نیست

روابط عمومی شهرداری پردیس: با همکاری شهرداری پردیس و دیگر نهادهای استانی، شهرستانی و شهری نظیر فرمانداری پردیس همایش پیاده روی خانوادگی "سلام تهران" در پردیس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، این همایش از سری برنامه های رسانه ملی است که  با هماهنگی استانداری تهران و در راستای معرفی توانمندی های شهرستان های این استان انجام می شود.


در همایش پیاده روی امروز که در محوطه موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس واقع در ضلع شمالی بوستان تفریحی "شهریار" برگزار می شد، مسئولانی همچون حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توسلی امام جمعه شهرستان پردیس، مهندس حیدری فرماندار پردیس، محمد لاله شهردار پردیس، سرهنگ رستگاری فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، برادر توسلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، آقای خدادادی بخشدار بومهن، آقای قاصدی بخشدار جاجرود، خانواده معزز شهدا، دیگر مسئولان شهری و شهرستانی و جمع کثیری از اهالی شهرستان حضور داشتند.

مصلا، محلی مناسب برای بسط فرهنگ اسلامی و انقلابی

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توسلی امام جمعه شهرستان پردیس در این همایش ضمن تسلیت عروج ملکوتی عالم ربانی و سیاستمدار صادق، حضرت آیت الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خوشبختانه در شهرستان پردیس 22 مسجد و چند حسینیه وجود دارد.

وی ادامه داد: البته تلاش ها و پیگیری مسئولان با توجه به توسعه شهر و واگذاری تدریجی واحدهای مسکن مهر، بر محور افزایش این مراکز فرهنگی و فرهنگ ساز استوار است.

این مقام مسئول اضافه کرد: علاوه بر مساجد و حسینیه های یاد شده، مصلای شهر نیز در پردیس مراحل احداث خود را سپری می کند که بعد از آماده سازی کامل، محل بسیار مهمی برای بسط فرهنگ اسلامی و انقلابی خواهد بود.

ادامه پیگیری اجرای طرح متروی پردیس

همچنین مهندس حیدری فرماندار شهرستان پردیس در ادامه از تداوم پیگیری های مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در خصوص اجرای طرح متروی تهران - پردیس خبر داد.

وی ادامه داد: جمعیت شهر و شهرستان پردیس به واسطه اجرای طرح های مسکن مهر در حال افزایش است و یکی از نیازمندی های جمعیت 500 هزار نفری آینده شهرستان، وجود مسیرهای مواصلاتی مناسبی نظیر قطار بین شهری است.

این مقام مسئول اضافه کرد: خوشبختانه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و زحمتکشان رسانه ملی در شبکه پنج سیما طی بازه زمانی یک هفته ای زحمات بسیاری برای شناسایی قابلیت های شهرستان پردیس به خرج داده اند که باید از این بابت سپاسگذار بود.



ممات نمی تواند پایان مسیر مردانی انقلابی همچون آیت الله مهدوی کنی باشد

محمد لاله شهردار پردیس در ادامه ضمن تسلیت سوگ رحلت جانگداز یار امام و رهبر به محضر رهبر معظم انقلاب و امت همیشه در صحنه ایران اسلامی، گفت: طی روزهای گذشته خبری ناگوار، روح امت بزرگ، ولایی، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی را رنجاند و رودی مملو از خروش غم و اندوه را بر دل عاشقان انقلاب اسلامی ساری و جاری ساخت.

وی ادامه داد: آن خبر ناخوشایند از عروج ملکوتی مردی بزرگ، عالمی ربانی، روحانی مبارز، انقلابی نستوه و یار امام و رهبری گواهی می داد، پیامی تلخ که ترنم اشک را بر چشمان امتی داغ دار نشاند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اما بی شک مرگ و ممات نمی تواند پایان مسیری باشد که آن انقلابی خستگی ناپذیر در طول عمر پر برکت پیشه راه خود قرار داده بود.

محمد لاله شهردار پردیس افزود: سربلندی، آزادگی و عزت امروز ایران اسلامی همگی مرهون و مدیون مجاهدت های بزرگ مردانی نظیر آیت الله مهدوی کنی و دیگر همسنگران این روحانی مبارز است که تحت لوای ولایت فقیه و اطاعت و حمایت بی دریغ از این جایگاه رفیع به ارمغان آمده است؛ از این رو باید منش و روش زندگی وی را بعنوان مسیر منتهی به حق و حقیقت برای نسل کنونی جامعه تبیین کرد.

وی گفت: اینجانب و دیگر همکارانم در مجموعه شهرداری پردیس رحلت جانسوز این عالم ربانی را به رهبر معظم انقلاب، خاندان مکرم ایشان، امت شهیدپرور، خانواده معزز شهدا، روحانیت عظیم‌ الشأن و همه‌ ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض نموده و علو درجات وی را از خداوند متعال مسألت دارم.

بر پایه این گزارش، در این همایش علاوه بر سخنرانی مسئولان برنامه دیگری نیز اجرا و در پایان به شرکت کنندگان در مراسم هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

همچنین طی همکاری شهرداری پردیس و بسیج حوزه 386 و 385 پردیس غرفه های فرهنگی با مضامینی نظیر آشنایی به مضرات ماهواره و تاثیرات منفی آن بر خانواده ها، تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی و پاسخ به پرسش های دینی و فرهنگی جوانان در حاشیه این نمایشگاه برپا بود.

علاوه بر این از برخی نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی پردیس با تقدیم لوح تقدیر و هدیه یادبود، تجلیل بعمل آمد.




  • بصیر

نظرات  (۴)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
  • مریم قربانی
  • سلام وبلاگ مفیدی دارید مخصوصا اینکه تمام مطالب به روز رو دنبال میکنید
    بابت وبلاگتون بهتون تبریک میگم
    سلام
    به روزم
    دعوتید.
  • محمد معین صادقی راد
  • سلام
    دعوتید به عزاخانه ی مجازی
    هر روز در محرم و صفر با ریز نوشت های عاشورایی

    لطفا وقتی اومدید ، مطالب رو امتیاز بدید تا دیگران در مطالعه ی اونها مشتاق بشن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">