پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

( توجه ) کلش اف کلنز فیلتر شد !!! ( توجه)

مدیرسایت | سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۵۴ ب.ظ

                                  (  توجه  )     (کلش اف کلنز فیلتر شد !!!)        ( توجه)

با سلام...

همونطور که میدونین کلش اف کلن دیشت ( 2 / 9 / 1393 ) بازی محبوب کلش اف کلن فیلتر شد !

دلایل فیلتر شدن :

ممکنه از خریداری جم و انتقال ارز به بیرون از ایران باشه.

ممکنه از نوار چتروم باشه که هر جور حرفی داخلش زده میشه.

و....

اما چجوری وارد بازی بشیم؟

پاسخ : فقط یه فیلتر شکن لازم دارین مثلا : hotspot shield که خیلی قویه... و بعد وارد شین و لذت ببرید.


  • مدیرسایت

کلش اف کلنز فیلتر شد

نظرات  (۳۶)

اقا این چ کارایه مسول این کارا کیه هرکس مشکل داره ب مشکل خودش برسه درضمن ببخشید یسوال داشتم خواستم بدونم کی کلش درست میشه با این س روز کلش باز میکنه اما تت ضیفه یکم.مورد توجه قرار بدین ممنون


جای تاسف داره که بخوان فیلتر کنن تازه مگه خیلی از برنامه و بازی ها فیلتر نیستن فیلتر شکن هم هست میرم حالشو میبریم سرگرمی های ما جوان ها اینها هستن نمیدونم ما چیکار کنیم بس دلمون رو به چی خوش کنیم 
ممنون ازسایت خوبتون خداراشاکرم که آرزوم برآورده شدواین بازی فیلترشدچون داداشم تمام زندگیش این بازی بودکاملازن وبچه اش رافراموش کرده بودمن خودم این بازی رابهش پیشنهادکردم وخیلیم پشیمون شدم حالاراحت شدم چون همش تغصیرمن بودکه اون به این بازی بابسته شده بودبازم ممنون ازسایت خوبتون وهمچنین ممنون که پاسخ های مردمابی جواب نمیزارید.
سلام خواستم ببینم فیلتر برداشته میشه ؟ تو رو خدا بگین

کلش نمیادچیکارکنم
سلام و هسته نباشید خدمت همه دوستان.  والا ما تفریحمون همین کلشه. خب الان قدرت اختیار و انتخاب ما این وسط چیشد؟؟ چون  چنتا آخوند میگن حرامه ما نباید بازی کنیم؟  نکنه دارن خدایی میکنن؟   بخدا   حق انتخاب و اختیار ملتو گرفتن.
خخخ ناموسا فازتون چیه؟ کی از فیلتری در می آد؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام ایران واقعا کشور خوبیه که فکر جووناش هست. کلش بازیه خوبیه و خیلی سرگرم کنندس و همه مغازه دارا و.... استفاده میکنند چون روش خیلی کار کردن. شما کلشو فیلتر میکنید به نظر من باید بقیه بازی های انلاین رو هم فیلتر کرد چون حق سوپر سل ضایع میشه من هیچوقت به خودم اجازه نمیدم بازی کلش اف زامبی رو نصب کنم چون خیلی مسخرست 
سلام ببخشید من با فیلتر شکن وارد شدم بدون اون نمیشه
خخخخ فازتون چیه کی گفته فیلتر شده فقط بعضی از کلمات رو *** میکنه
پاسخ:
سلام لطفا تاریخ ارسال پست را مشاهده  کنید
اگر منم قدرت میداشتم میگفتم هر کی درباره  این بازی بد گفت به جای خر ببندنش به گاری تا اخر عمر
سلام من کلش اف کینگ بازی میکنم.که اونم فیلترشد ولی دمت گرم که به تمام حرفای بچه ها جواب میدی ایول
پاسخ:

خواهش میکنم

می بخشید مطمئنید اگه بازی روفیلتر کنیم مشکلی نداره 
فکر نکنم فیلتر بشه چون اون موقع که مشکل هایی برایه کلش اف کلنز پیش اومده بود اون موقع هم میگفتن فیلتره ولی نشد
اگر من قدرتی در پلیس فتا داشتم نه تنها این بازی را فیلتر می کردم بلکه دستور میدادم هر کس  داره بازی میکنه رو دستگیر بکنند و برای بار اول به 10 سال زندان محکوم و برای بار دوم به اعدام محکوم بکنند
پاسخ:
اگه اینجوری بود نصف ایران باید تو زندان باشن که
برای من که فعلا چیزی نشده


سلام با بلو استیک چجوری بازیو باز کنیم
سلام با بلو استیک چجوری بازیو باز کنیم
با بلواستیک چجوری باز کنیم ؟باز نمیشه دیگه
سلام دوست عزیز
بازی فیلتر نیس

با فیلتر شکن.  دیگه فیلتر نیست. خخخخ
اصلا فیلتر نیست 
پاسخ:
اینهمه تایید کردن فیلتره اونوقت شما میگی فیلتر نیست
من بازیموازبازاراپدیت کردم درست شدشماهم انجام بدید
سلام اگه میشی برنامه ی هات اسپات راباقیمت هزارتومن درسایت بگزارید ممنون حسین
پاسخ:
متاسفم قانونی نیست
  • ایرانى مفلوک
  • آقا روایت داریم که هر چیز که مایه خوشحالیست، حرام است و لذا بایستى فیلتر گردد.

    slm linke in chiz shekan ro bezarid k motaghim dankonam .. mc 
  • مصطفی حشمت
  • سلام اگه مشه فیلتر شکن برای iosهم بزارید 
    دوستان شاید فیلتر شکن hotspot slield گیرتون نیامد از سایفون3  هم میشه برای وارد شدن استفاده کرد
  • شهید گمنام
  • سلام سایت بسیار خوبی داریداگه میشه ازاین مطالب بیشتر درسایت قرار دهیدممنون از اقا صابر مدیر سایت یاعلی اقا صابر
    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم نظر لطفتونه
    مضخرفا!!!
    معلوم نیست چی کار کردن همش ارور 1009‌میاد برای iOS
    آشعالا
    سلام اقا واسه ios فیلتر شکن مجانی نیستش؟ هات اسپات تو اندروید و ویندوز مجانیه اونوقت تو ios پولیه عجیبه بخدا
    پاسخ:
    سلام اگر من بتونم برای ios را درسایت قرار میدم
    اقا خیلی مسخره بود حرکتشون .. کسی اختیار پول خودشو ندار؟والا بازیکنای کلش ضربدر صد دلار در ماه کنی به اندازه ارزایی که دار تو دبی ... خرج میشه نمیشه خب بجا این جلو اونا رو بگیرن!هر دوتا مسخرس جلوشا بگیرن بجا جلوگیری از خروج ارز صنعت توریست ببرن بالا که ارز بیاد!
    چت رومشم که وقتی ریپورت میکنی میبنه طرف بیست و چهار ساعت والا بجا فیلتر باید فرهنگ سازی شه که تا عرب دیدن یا غیره فحاشی نکنند و تا ی اسم دختر دیدن سریع هی لاین بده لاین بده نکنند!
    اگه دلیلاش اینا بود که مسخرس!
    ولی به نظر من دلیل اصلی به خاطر کلاهبرداری ها بود که اگه واسه اینه شاید درست باشه!
    اونم باید اموزش بدن ملتو که عین گاو نرن پول بدن با این مبلغا به خاطر ی چیزی که ساده ترین الفبای استفاده از نت
    پاسخ:
    سلام تمام حرف هایی که زدید درست اینه رو چرا به ما میگین

    فیلترش برداشته شد

    پاسخ:
    خیراشتباه می کنید
    سلام من بافیلترشکن میرم تابازمیکنه ارورمیده علت چیه؟
    پاسخ:
    سلام اگر ارور میده ازفیلتر شکن قید شده استفاده کنید
    salam man ba hotspot shield mizanam vared nemishe chikar konam lotfan javab bedid
    پاسخ:
    سلام من خودم این برنامه رو دارم ودارم بازی میکنم
    سلام  ببخشید من میخ.ام بدونم ایا فیلتر کلش اف کلن برداشته میشه؟؟
    پاسخ:

    سلام معلوم نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">