پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

۵۸ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پل عابر پیاده میدان انقلاب غیب شد

بصیر | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ


میدان انقلاب با حجم عظیم ترددها تنها یک پل عابر پیاده داشت که آن هم بنا به علل نامعلومی برچیده شد.

به گزارش پایگاه پردیس خبر به نقل از فارس، میدان انقلاب اسلامی که در  گذشته به نام میدان 24 اسفند یا میدان مجسمه بود، میدانی است در شهر تهران که در تقاطع خیابان‌های انقلاب، کارگر و آزادی قرار دارد.

  • بصیر

آیت‌الله مهدوی کنی درگذشت

بصیر | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ق.ظ

فوت آیت الله کنی

آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری درگذشت. حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندهٔ دورهٔ نهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هم اکنون در صحن علنی مجلس درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

 ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرگزاری‌ها نیز با تایید این خبر گفت: آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه‌شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

آیت‌الله مهدوی‌کنی 14 خرداد امسال پس از بازگشت از مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در منزل دچار عارضه قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده بودند.
  • بصیر

آیت الله مهدوی کنی دعوت حق را لبیک گفت

بصیر | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ

آیت الله مهدوی کنی پس ازگذراندن ماه‌ها بیماری در بیمارستان شهید رجایی دار فانی را وداع گفت

رئیس مجلس خبرگان رهبری به دیار حق شتافت.
به گزارش ایلنا، آیت الله مهدوی کنی دقایقی پیش پس ازگذراندن ماه‌ها بیماری در بیمارستان شهید رجایی دار فانی را وداع گفت.

رئیس مجلس خبرگان رهبری 14 خرداد امسال پس از حضور در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دچار عارضه حمله قلبی شده و پس از آن تا آخرین روز عمر خود را در کما و در بیمارستان سپری کرد.

  • بصیر

آیت الله جنتی در برنامه شناسنامه:

آیت الله جنتی گفت: افرادی با ابزار سوء سیاسی قصد قبضه کردن خبرگان را دارند؛ من از این افراد حسن نیتی سراغ ندارم؛ البته تعداد این افراد زیاد نیست ولیکن بیکار ننشستند؛ این امر به شورای نگهبان مربوط نمی شود و بیشتر از فضای سیاسی و اجتماعی است. به صورت کلی بگویم وزارت ارشاد باید ریشه ایی اصلاح شود؛ فضای وزارت ارشاد باید تغییر کند. در برخی دیگر از وزارت خانه نیز این چنین استبه گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، مهمان برنامه هفته جاری شناسنامه آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی بود.
  • بصیر

سریالی که خیابان ها را خلوت میکرد؛

سوژه معراجی ها نه آروغ روشنفکری است، نه روابط نا مشروع و هرزه گردی بنزها! مثل همیشه دهنمکی از دغدغه هایش میگوید و دغدغه های او از جنس مردم است./ معراجی ها یادمان انداخت که اگر جوان های ما یادشان رفته است باکری و همت و خرازی را، نه بدی زمانه است و نه بد ذاتی آنها، بلکه از کم کاری مسئولان فرهنگی است/ البته ده نمکی باید منتظر هجمه های رسانه ای و فحاشی اتو کشیده های پست مدرن سینما باشدسرویس نقد رسانه پایگاه 598؛ اگر چه ده‌نمکی نتوانست در "دارا و ندار" مخاطبان را میخکوب تلویزیون کند اما اینبار "معراجی ها"یش خیابانهای شهر را خالی میکرد. سوژه معراجی ها نه آروغ روشنفکری است، نه روابط نا مشروع و هرزه گردی بنزها! مثل همیشه دهنمکی از دغدغه هایش میگوید و دغدغه های او از جنس مردم است. مردمی که دهنمکی روایت میکند همان مردمی هستند که ما در کوچه و خیابان و همسایگی خود میشناسیم؛ نه مردمی که غالبا کارگردان ها و سینماگران تلاش میکنند با هزار ترفند آن را بخورد مخاطب دهند و باور پذیرش کنند. شاید معراجی ها همچون دو اثر دیگر او "رسوایی" و "اخراجی" ها در ساخت نمره 20 نگیرد اما یقینا از نظر مفهوم و ایده، مردم نمره 20 را به او دادند.  
  • بصیر

2 مجری دیگر ممنوع‌التصویر شدند؟

بصیر | يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ


گر چه هنوز هیچ مقام مسئولی از این سازمان، این خبر را رد یا تایید نکرده است اما گفته می‌شود که علاوه بر نام مژده لواسانی و آزاده نامداری، در لیست جدید، برخی چهره‌های دیگر تلویزیونی نیز یافت می‌شود

  • بصیر

موسوی، خاتمی و کروبی چهره‌های مهلک برای نظام هستند!

بصیر | يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

پاسخ ته‌مانده‌های فتنه به یک پیام خارجی

وی پیش از این نیز موسوی، خاتمی و کروبی را چهره هایی مهلک برای نظام جمهوری اسلامی خوانده بود که باید بیشتر از آنها حمایت شود تا بتوانند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.
  • بصیر
نوع و روند مصاحبه‌های تلویزیونی روحانی، بیش از هر موضوعی، مخاطب را به یاد گفتگوهای تکراری محمود احمدی نژاد می‌اندازد.گروه سیاسی صراط - گفتگوی اخیر تلویزیونی حسن روحانی، بیش از آن که یک مصاحبه چالشی و جذاب باشد، به یک منولوگ با حرف های تکراری تبدیل شده بود.

به گزارش گروه سیاسی صراط، سال گذشته و در اولین گفتگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور با مردم، در حالی که مخاطبان انتظار داشتند او گزارش اقدامات صدروزه دولت را مطابق وعده خود ارائه کند، روحانی قریب به اتفاق زمان مصاحبه را به انتقاد از اقدامات دولت قبل اختصاص داد.

با گذشت یک سال از ان گفتگو و در حالی که دیگر امکان انداختن تمامی مشکلات به گردن دولت سابق به شکل قبل، میسر نیست، عدم تطبیق آمارهای ارائه شده از رییس جمهور با زندگی واقعی مردم نیز به انتقادات مخاطبان گفتگوی تلویزیونی روحانی با مردم اضافه شده است.

در واقع نوع مصاحبه های تلویزیونی روحانی، بیش از هر موضوعی، مخاطب را به یاد گفتگوهای تکراری محمود احمدی نژاد می اندازد. این موضوع در نظرسنجی اخیر صراط نیوز نیز بازتاب داشته است. 54.52% مخاطبان صراط نیوز در پاسخ به سوال "اظهارات تلویزیونی رئیس جمهور را چگونه ارزیابی می کنید؟" گزینه "تکراری و خسته کننده" را انتخاب کرده اند. 34.4% از آنها اظهارات روحانی را  "منطقی و امید دهنده" دانسته و  11.08% مخاطبان نیز اعلام کرده اند گفتگوی اخیر روحانی با مردم "بد نبود".


  • بصیر

رهبر انقلاب در دیدار رمضان عبدالله:

بصیر | شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ

رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.صراط: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار آقای رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، با اظهار خرسندی فراوان از پیروزی غزه‌ی مقاوم در جنگ ۵۱ روزه و اظهار عجز رژیم صهیونیستی در برابر مردمی محاصره شده، این پیروزی بزرگ را مصداق «وعده‌ی نصرت الهی» و بشارت‌دهنده‌ی تحقق پیروزی‌های بزرگ‌تر خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی و مردم ایران به پیروزی و ایستادگی شما افتخار کردند و امیدواریم سلسله‌ی پیروزی‌های مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه یابد.
  • بصیر

حمایت غیر مستقیم غرب از داعش

بصیر | شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ
در این میان برنامه‌های حکومت‌های عربی تنها به حملات خارجی با ابزار تروریسم محدود نمی‌شود بلکه در این راستا آنان سعی دارند با استفاد از پول و برخی از متحجران لبنان را از داخل ناآرام کنند و زمینه را برای حضور داعش در این کشور فراهم کنندسرویس سیاسی «فردا»؛ اگر به خط سیر تحرکات داعش نگاهی بیندازیم، به راحتی به راهبرد داعش و اولویت های این گروه تروریستی پی می بریم. جالب اینجاست که همین اولویت‌ها و دایره تحرکات نشان می‌دهد که داعش در جهت منافع کشورهای غربی و حکومت‌های مترجع عربی منطقه اقدام می‌کند. عراق و سوریه و در ادامه حملاتی که این گروه تروریستی به لبنان انجام داد و ناکام ماند به خوبی نشانگر این مطلب است.


  • بصیر

آیت‌الله خامنه‌ای:پیروزی غزه،تحقق وعده الهی/ عبدالله: امیدواریم نماز را با شما در مسجد‌الاقصی بخوانیم

یقیناً این پیروزی در سایه‌ی حمایت‌های جمهوری اسلامی حاصل شد و اگر کمک‌های موثر و راهبردی ایران نبود، امکان مقاومت و پیروزی در غزه فراهم نمی‌شد. پیروزی مقاومت در غزه، در حقیقت پیروزی ملت فلسطین است و برغم صدمات شدید مردم در این جنگ نابرابر، همراهی، صبر و مقاومت آنان، مثال‌زدنی است.
  • بصیر

تبیین اصل ولایت بین نسل جوان ضرورت فرهنگی امروز است

بصیر | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ

شهردار پردیس گفت: تبیین اصل ولایت بین نسل جوان ضرورت فرهنگی امروز است که باید بدان توجه شود.

  • بصیر

بازسازی واقعه غدیر وظیفه‌ای همگانی است-سپاه پردیس

بصیر | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: بازسازی واقعه غدیر، وظیفه‌ای همگانی است که باید همواره انجام شود.

  • بصیر

سخنگوی دولت با بیان اینکه وام ساخت مسکن به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت، گفت: اولویت با افراد کم‌درآمد و زوج‌های جوان است. به گزارش پایگاه پردیس خبر به نقل از خبرگزاری فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جلسه امروز(چهارشنبه) هیأت دولت با توضیح بخشی از مصوبات جلسه امروز اظهارداشت: با توجه به ضرورت تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد به ویژه برای کسانی که ازدواج می‌کنند و از وام مسکن تا الان استفاده نکردند امروز هیات محترم وزیران تصویب کرد تا وام مسکن با شرایطی که اعلام شد در اختیار افراد کم‌درآمد و زوج‌های جوان قرار بگیرد.

  • بصیر


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه پاسداران اشراف اطلاعاتی کامل ‌بر تروریست‌ها دارد گفت: یکی از پیش نیازهای برقراری امنیت داشتن اشراف اطلاعاتی است. به گزارش پایگاه پردیس خبر به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران اشراف اطلاعاتی کاملی ‌بر تروریست‌ها دارد، افزو‌د: یکی از پیش‌نیاز‌های برقراری امنیت داشتن اشراف اطلاعاتی است که سپاه اشراف کاملی بر وضعیت اشرار و گروه‌های معاند دارد.

  • بصیر

جهانگیری از مشغول شدن سیاستگذاران و مسئولین کشور به روزمرگی و منازعات بی حاصل که هیچ نتیجه ای برای مردم ندارد سخن گفت.

 

  • بصیر

                                                           

مدیر عامل شرکت عمران پردیس افزایش قیمت مسکن مهر را بیش از دویست و سی هزار ریال برای هر متر دانست که با فعالیت این شرکت کاهش یافته است.

  • بصیر