پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

آژانس بین‌المللی در گزارش محرمانه‌ای که همزمان با مذاکرات وین منتشر شد، اعلام کرد که ایران ذخایر گاز اورانیوم با غنای پایین خود را کاهش داده است.


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش محرمانه ماهانه خود درباره تعهدات ایران بر اساس برنامه اقدام مشترک اعلام کرده است ایران ذخایر گاز اورانیوم خود با غنای پایین (5 درصد) را کاهش داده و اقدامات دیگری در جهت پیروی از تعهدات توافق شده در توافق موقت سال پیش با قدرت‌های جهان انجام داده است.

 

بر اساس این گزارش محرمانه که در اختیار خبرگزاری رویترز قرار گرفته است اکنون ذخایراعلام شده کم‌تر از 7هزار و 400 کیلوگرم است که این مقدار پایین‌تر از مقدار توافق شده با قدرت‌های جهان در سال گذشته است.

 

این در حالی است که پیش از این آژانس بین المللی  انرژی اتمی در گزارش‌های ماهانه خود از نابودی کامل ذخیره اورانیوم 20 درصد ایران و توقف غنی سازی 20 درصد و همچنین کاهش غنی سازی 5 درصد در ایران خبر داده بود.

 

در گزارش‌های ماهیانه آژانس به توقف فعالیت در زمینه توسعه رآکتور اراک، سانتریفیوژهای نسل جدید و همچنین اجازه ایران به بازرسی های فراپادمانی و دریافت اطلاعات معادن اورانیوم و کارگاه‎های ساخت سانتریفیوژ در ایران نیز اشاره شده بود.

گفتنی است محمد جواد ظریف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با کاترین اشتون و پس از اعلام تمدید توافقنامه ژنو اعلام کرد بود: «ما انعطاف بسیار زیادی از خود نشان داده ایم.»


  • مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">