پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

تو دهنی مومنانه به طراح آزادی های یواشکی

بصیر | يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ق.ظ
تو دهنی مومنانه به طراح آزادی های یواشکی
خبرنگار فاسدی که از عوامل فتنه ی 88 بوده و اسناد افتخارات!!! او در فضای مجازی به وفور قابل مشاهده است ، در اقدامی که دست پلید استعمار به شکل واضحی در آن مشهود بود در صفحه فیس بوک خود زنان ایرانی را دعوت به کشف حجاب و ترویج بی حیایی و بی حجابی نمود.



طرح آزادی های یواشکی که با تلاش شبکه ها وسایت های مختلف از یاهو گرفته تا بی بی سی فارسی و من و تو و.... ترویج شد و سعی کرد تا چهره ی ایران اسلامی را مخدوش کند توسط مسیح علی نژاد خبرنگار فراری کلید خورد.





این خبرنگار با اینکه مدام  ایران ، زن ایرانی و آزادی را فریاد میزند در عین حال از اصلی ترین گزارش دهندگان به احمد شهید نماینده ی سازمان ملل است که بر اساس گزارشات او تحریمات ایران به ویژه در عرصه ی دارو و اقلام اساسی افزایش یافت ، گرفتن ژست ایران دوستی زمانی رسوا شد که لیست گزارشات دروغین او علیه ایران و اثر آن در افزایش تحریمات بر ملا گردید. غرب بلافاصله با دو هدف موضوع آزادی های یواشکی را توسط او به اجرا در آورد . هدف اول کم رنگ کردن اقدام خائنانه و ضد ایرانی این خبرنگار لاقید به همه ی موازین انسانی و اجتماعی بود ه و هدف دوم اجرای طرحی که بتواند در کمترین اثرگذاری چهره ی ضد دینی از ایران جلوه دهد.





برای اجرای این طرح دست به هر اقدامی زده شد، از عکسهای فتوشاپی تا دزدین عکس از صفحات افراد در فیس بوک تا هزینه کردن برای گرفتن یک عکس بدون حجاب در بعضی از کوچه پس کوچه های شهر . اما همانگونه که از اول مشخص بود هر چه زمان جلوتر رفت شکست این طرح نمایان تر گردید. به همین جهت مسیح علی نژاد در اقدامی کامنتی را با نام مستعار در بخش نظرات قرار داده و روز اول تیر ماه را روز کشف حجاب زنان معرفی کرد، که البته از همان ابتدا هم نتیجه مشخص بود. گر چه در جامعه  و ظاهر شهرها بعضا افرادی دیده میشوند که از نظر حجاب و پوشش دچار ناهنجاری اجتماعی هستند لیکن ، این بدان معنا نیست که اولا قاطبه ی جمعیت اینگونه اند و ثانیا همه افرادی که حجاب مناسب ندارند آگاهانه می باشد، بدین معنا که قاطبه ی جمعیت زنان کشور پر افتخار ایران اسلامی مقید به حجاب اسلامی و جمعیت کثیری حتی چادر را بعنوان حجاب برتر برای خود برگزیده اند و همچنین بسیاری از افرادی که دارای حجاب نامناسب هستند از نظرات دین و خطرات این پوشش نامناسب بی اطلاع اند و در صورت ارائه آگاهی و اطلاعات، پوشش خود را به وضعیت مناسب تغییر خواهند داد.





بنابراین به نظر میرسد قوه قضائیه جمهوری اسلامی میبایست در اقدامی انقلابی تابعیت ایرانی افرادی مانند مسیح علی نژاد ، شیرین عبادی و ... را که دائما مترصد ضربه زدن به ایران وایرانی هستند را لغو کرده و آنان را از طریق دستگاههای بین المللی مورد تعقیب قرار دهد.





در پایان بار دیگر خاطر نشان میشود که ایران اسلامی را معمار کبیر انقلاب با طرح ولایت فقیه بیمه نموده و خون شهدا همواره آنرا محافظت خواهد نمود و البته غیرت دینی مسلمان ایرانی نیز اجازه اینگونه فعالیتها را به خائنین وطن نخواهد داد.


  • بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">