پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

امام حسین(ع) با قیام خود ارزش‎، اخلاق و اصول اسلامی را زنده کرد

مدیرسایت | چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ق.ظ

عبدالملک الحوثی" طی سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی(ع) با اشاره به اینکه  امام حسین(ع) با قیام خود ارزش‎، اخلاق و اصول اسلامی را زنده کرد، افزود: امام حسین(ع) الگویی برای تمامی دوران‎

است

وی در ادامه با بیان اینکه باید ارزش‎های عزتمندی را برای مقابله با نیروهای استکباری که در صدد سیطره بر امت و ملل مسلمان هستند، تقویت کنیم، گفت: امام حسین(ع) نشانه‎ها و آثار حق را برای امت اسلامی ترسیم نمودند؛ ما امروز به بازگشت به مکتب امام حسین(ع) نیاز داریم.

 

رهبر جریان انصارالله در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دشمن صهیونیستی علیه مقدسات امت اسلامی و در راس آن مسجدالاقصی توطئه می‎کند.

 

وی همچنین گفت: تکفیری‎ها چیزی هستند که دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل برای حمله به امت از درون از آنها استفاده می‎کنند.

 

"عبدالملک الحوثی" با اشاره به اینکه یمن در سایه معطل ماندن روند سیاسی که با هدف ایجاد هرج و مرج و چند پاره کردن کشور صورت گرفته، شاهد مرحله خطیری است، اضافه کرد: ما با تهدیدات امنیتی تکفیری‎های کثیف که در یمن استقرار یافتند، مواجه هستیم.

 

شبکه المسیره گزارش کرد؛ رهبر جریان انصارالله با بیان اینکه هیچ‎گونه اراده سیاسی از سوی رئیس جمهوری، کمیته امنیتی و دولت برای مقابله با تحرکات نیروهای تبهکار در یمن وجود ندارد، گفت: اگر نیروهای امنیتی مسئولیت خود را در جنگ با تکفیری‎ها بر عهده نگیرند، ما در کمیته‎های مردمی از هیچ تلاشی برای حمایت از کشورمان فروگذار نخواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد تا کشور را به سمت هرج و مرج و فروپاشی امنیتی، سیاسی و اقتصادی ببرند، تصریح کرد: ملت را به اینکه برای مقابله با هر چیزی در صورتی‎که مسئولان خواستند کشور را به سمت هر گزینه‎ای سوق بدهند، دعوت می‎کنم.

  • مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">