پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

                                                           

مدیر عامل شرکت عمران پردیس افزایش قیمت مسکن مهر را بیش از دویست و سی هزار ریال برای هر متر دانست که با فعالیت این شرکت کاهش یافته است.

حسن ولی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پریس در گفتگو با خبرنگار پردیس خبر میزان افزایش قیمت هر متر مربع از واحدهای مسکونی فاز 3 را بیش از 2 برابر دویست و سی هزار ریال دانست.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به خبر نگار پردیس خبر گفت: اطلاعیه افزایش قیمت در خصوص دستورالعمل شماره 3 ابلاغ 25/10/92 است که پروژه های مسکن مهر کل کشور افزایش قیمت داشتند.

ولی پور ادامه داد: رقم متری بیست و سه هزار تومان فقط برای یک فاز ماست، فاز 3 پردیس است که شرکت سرمایه گذاری مسکن پیمانکاری آن را برعهده دارد و میزان افزایش قیمت برای دیگر فازها متفاوت است.

وی علت تاخیر در اعلام میزان افزایش قیمت را رایزنیجهت کاهش میزان آن عنوان کرده و توضیح داد: واقعیت امرکه پردیس افزایش قیمت ها را مقداری دیر اعلام میکند این است که سعی میکنیم با انبوه ساز و یا پیمانکار توافقی انجام بدهیم که این رقم کمتر بشود.

مدیر عامل شرکت عمران تصریح کرد: محاسباتی که برای فازمذکور انجام شده بیش از 2 برابر این رقم است که با برگزاری جلسات متعدد بعنوان نماینده مردم آن را کاهش داده و روی رقم متری دویست و سی هزار ریال توافق کردیم.

ولی پور در خصوص تاخیر درتحویل واحدها شرکت عمران را داور مرضی الطرفین خوانده و گفت: در جلسات شرکت انبوه ساز هم دلایل مختلفی داشت از جمله اینکه خیلی از متقاضیان واریزی هایشان تکمیل نبوده است ولی ما اینها را نپذیرفتیم.

وی ادامه داد: این کاهشی که عرض میکنیم آنها را جزء کاهشی ها گذاشیم، متاسفانه برخی از متقاضیان واریزی هایشان تکمیل نبوده است.

مدیر عامل شرکت عمران از کسانی که واریزی هایشان کامل بوده هم سخن گفت و تصریح کرد: شاید متقاضی خاصی بوده که واریزیش تکمیل شده اما چون پروژه مشارکتی است متاسفانه یک سری به پای سری دیگری که واریزی نداشته اند سوخته اند.

ولی پور خاطر نشان کرد: تنها کسانی را که صورتجلسه تحویل واحد و یا دفترچه پرداخت اقساط تحویل گرفته اند شامل این فزایش قیمت نمیشوند.

وی اظهار داشت: ما این موضوع را بررسی کردیم در خصوص چندین نفر این اتفاق افتاد که طبق دستورالعمل افزایش قیمت به آنها تعلق نگرفت.

میر عامل شرکت عمران پردیس درمور پرداخت خسارت دیرکرد تحویل واحدهای مسکن مهر گفت: ما طرف قرارداد نیستیم که پاسخ بدهیم، این قرارداد مابین متقاضیان و شرکتهای انبوه ساز عقد شده است.

ولی پور ادامه داد: سعی ما بر این است که حقی از کسی ضایع نشود و اگر کیس یا مورد خاصی بر اساس دلایل به ما مراجعه بکند ما صحبت های هر دوطرف دعوارا میشنویم.

  • بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">