پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

بازسازی واقعه غدیر وظیفه‌ای همگانی است-سپاه پردیس

بصیر | پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: بازسازی واقعه غدیر، وظیفه‌ای همگانی است که باید همواره انجام شود.

به گزارش پایگاه پردیس خبر، حمید‌رضا توسلی‌پور عصر دوشنبه در حاشیه جشن عید سعید غدیر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر اظهار کرد: با همکاری بسیجیان، حلقه‌های صالحین و مسئولان شهرستان پردیس، این وظیفه را بر خود دانستیم که واقعه غدیر را در شهرستان پردیس بازسازی کنیم تا هم نسل گذشته و هم نسل امروز متوجه اتفاقاتی که در واقعه غدیر رخ داد، بشوند.

وی با اشاره به اینکه غدیر حجت را بر مسلمانان تمام کرده، افزود: واقعه غدیر را باید تا روز قیامت به اقشار مختلف انتقال دهیم و وظیفه ماست که این واقعه را برای همه مسلمانان به نمایش درآوریم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به تبلیغات و فعالیت‌‌های دشمنان علیه اسلام تصریح کرد: دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و... می‌خواهند واقعه غدیر را به نوعی کوچک جلوه داده و یا از بین ببرند و ما مسلمانان وظیفه داریم اتفاقات رخ داده در غدیر خم را به نمایش بگذاریم؛ زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند ما برای آشنایی نسل امروز راهی بهتر از به نمایش درآوردن این وقایع نداریم.

توسلی‌پور افزود: این کار بسیار مبارکی است که سازمان بسیج طی دو سال اخیر در دستور کار قرار داده و امسال نیز در سراسر کشور این موضوع تبیین و تشریح شده‌ است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به وظایف ما برابر نقشه‌های دشمن در ضربه زدن به جایگاه ولایت گفت: نقش ما حضور و حمایت از این‌گونه برنامه‌هاست؛ زیرا دشمنان، بیکار ننشسته و ایمان و باورهای ما را هدف قرار داده‌اند و باید ایمان و باورهای خود را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در همه عرصه‌های اعتقادی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشیم و در همه زمینه‌ها با جنگ نرم دشمن مقابله کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: فعالیت‌هایی از این دست می‌تواند ضربه محکمی برای دشمنان باشد و اعتقاد داریم که شیعیان و اهل تسنن بیدار هستند و در سراسر جهان این روزها را جشن گرفته و این تو‌دهنی محکمی برای صهیونیست‌ها و بیگانگان است که می‌خواهند این مناسبت‌ها و اعتقادات شیعیان را تضعیف کنند.


  • بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">