پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

مراسم بزرگداشت شهید جواد نظام دوست/۲

بصیر | سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ق.ظ

ضرغامی: پیکر شهید نظام دوست در دانشکده صدا و سیما می‌ماند

خبرگزاری تسنیم:طبق اعلام ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم بزرگداشت شهید نظام دوست، پدر و مادر شهید پیکر او را با خود به مشهد نمی‌برند و مزار این شهید والامقام همچنان در دانشکده صدا و سیما باقی می‌ماند. در این مراسم از خانواده شهید تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت و استقبال از پدر و مادر شهید جواد نظام دوست، شهید گمنام مدفون در دانشگاه صدا و سیما که به تازگی شناسایی شده است، در جوار مزار آن شهید برگزار شد.

طی این مراسم که با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما و علی اصغر غلامرضایی، رئیس دانشکده صدا و سیما، جمعی از هنرمندان صدا و سیما، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آغاز شده است، پدر و مادر و خواهر و برادر شهید نظام دوست که ساکن مشهد هستند برای نخستین بار بعد از 27 سال با شهیدشان دیدار کردند.

طبق اعلام ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم بزرگداشت شهید نظام دوست، پدر و مادر شهید پیکر او را با خود به مشهد نمی‌برند و مزار این شهید والامقام همچنان در دانشکده صدا و سیما باقی می‌ماند.

در این مراسم از خانواده شهید جواد نظام دوست تقدیر شد. از جانب ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما هدیه حج عمره به پدر و مادر شهید و از طرف غلامرضایی ریاست دانشکده صدا و سیما هدایایی به مابقی اعضای خانواده تعلق گرفت.

شهید «جواد نظام دوست» متولد 1348 که هویت اصلی وی تازه شناسایی شده است، 27سال قبل در 16 شهریور 66 در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.شهید 18 ساله ای که در روز دوم مهرماه سال 1390 مصادف با شهادت امام صادق(ع) در دانشگاه صدا و سیمای تهران به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بود، چند روز پیش درست پس از سه سال، هویتش شناسایی شد.

انتهای پیام/

  • بصیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">