پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

اختصاصی خبر ساحلی ؛ : وحشت داعش از ایرانی ها/ خط قرمز و گزینه های روی میز ایران

وحشت داعش از ایرانی ها/ خط قرمز و گزینه های روی میز ایران

ایران مدتهاست که با افراط‌ گرایان در همسایگی خود با مشکل مواجه است، مانند طالبان در افغانستان که زمانی تعدادی از دیپلمات‌ های ایرانی بخاطر حمله این گروه افراطی جان خود را از دست دادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبر ساحلی  وب‌ سایت خبری "ایران وایر" (iranwire) نوشت: «هم‌اکنون گشت‌های مرزی ایران در مرز با عراق افزایش‌ یافته است.»

 

 

این وب سایت با استناد به منابع خبری خود اعلام کرد: «به مقامات مسئول ایرانی ابلاغ‌ شده است که درباره اتفاقات و پیروزی‌ های داعش در عراق اظهارنظری نکنند.»

 

 

ایران وایر در ادامه به نقل از یک مقام ایرانی نوشت: «یکی از دیپلمات‌های سابق ایران می گوید: در ایران کسی که برای مسائل عراق تصمیم می‌گیرد، فقط یک نفر است و آن‌ هم "حاج قاسم سلیمانی" است. یعنی کسی که می‌تواند شرایط سخت را در کنترل خود درآورد. قاسم سلیمانی همچنین به فرمانده افسانه‌ ای سپاه قدس ایران شهرت دارد که یقیناً یکی از اشخاص نزدیک به آیت‌ الله خامنه‌ای است.»

 

 

این مقام ایرانی مورد اشاره ایران وایر ادامه می دهد: «نیروهای ایران هر کاری را برای مراقبت از مرزها و حرم‌ های مقدس از دست این "اوباش" انجام می‌دهند. داعش خوب می‌داند که اگر ایران درگیر شود چه اتفاقی خواهد افتاد و به همین دلیل سعی می‌کنند تا با سرعت هر چه ممکن نقشه‌ های خود را پیش ببرند.»

 

 

ایران وایر ادامه داد: «ایران مدتهاست که با افراط‌ گرایان در همسایگی خود با مشکل مواجه است، مانند طالبان در افغانستان که زمانی تعدادی از دیپلمات‌ های ایرانی بخاطر حمله این گروه افراطی جان خود را از دست دادند.

ایران همچنین سالهاست که با گروه جدایی‌ طلب "پژاک" و همین‌ طور با "جیش العدل" در سیستان و بلوچستان مبارزه می کند.

 

 

این وب سایت در ادامه افزود: درست است که پیشروی های داعش با منافع ایران در منطقه در تضاد است؛ اما ایران به خاطر وضعیت حساس بین المللی یعنی "مذاکرات هسته ای" و "تحریم ها" به احتمال زیاد تصمیم دارد در صورت پیشروی های داعش، به طور غیرمستقیم با این گروه تروریستی برخورد کند.

 

 

ایران وایر اضافه کرده است: گروه افراطی داعش، شیعیان را شایسته مرگ می داند و در نظر دارد که با جنگ، عراق را از سلطه شیعیان خارج کند و ادعا کرده است که می خواهد حرم های مقدس شیعیان را نابود کند که این مسئله خط قرمز ایران است؛ به طوری که در شبکه های اجتماعی برخی به نقل از سلیمانی گفته اند که اگر داعش به کربلا و نجف وارد شود با خشم ایران مواجه خواهد شد و ایران مستقیما وارد عمل می شود.»

 

 

این وب سایت در پایان به نقل از دیپلمات ایرانی ذکر شده نوشت: «در صورتی که داعش به حرم های مقدس شیعیان نزدیک شود، گزینه های مختلفی از جمله کشتار مستقیم اعضای داعش، روی میز ایران خواهد بود.»

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">