پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

نابودی اسرائیل نزدیک است ...! آماده آخرین نبرد باشید

بصیر | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود » ...! این فرمان امام خمینی(ره) نیز مانند فرمان های دیگر وی یک دستور راهبردی است اما این بار برای گشایش در امورات امت اسلام!

امام خمینی (ره) در طول مبارزات مردمی انقلاب اسلامی بارها و بارها فرمان های محوری و راهگشا صادر کرده و بعضا با همان فرمان حیاتی خود مسیر مبارزات را به نفع انقلاب اسلامی تغییر می دادند ؛ مانند همان دستور امام برای لغو حکومت نظامی در روز و شب 21 بهمن 57  که بعدها معلوم شد رژیم منحوس شاه در نظر داشت در اقدامی ضربتی در همان شب همه مبارزین را کشته و به مدرسه محل اقامت امام نیز حمله کند حتی اعلام کرده بودند که اگر در این حمله 10 هزار نفر هم کشته شود نباید عملیات متوقف شود که با این فرمان راهبردی امام حکومت نظامی شکسته شد و حتی آیت الله طالقانی هم با کفن به دستور امام (ره) به خیابان آمدند و دیدیم که با اجرای  همین دستور امام روز بعد انقلاب به پیروزی رسید !

در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز بارها  بارها چنین فرمان هایی از سوی امام صادر شد که یکی از این فرمان ها شکست حصر آبادان بود ! این دستور امام زمانی صادر شد که حدودا رزمندگان اسلام در جبهه ها با سردرگمی به سر می بردند که پس از این فرمان تاریخی و راهبردی روی دیگر جنگ شروع شد و به گفته کارشناسان نظامی عملیات ثامن الائمه (ع) [ شکست حصر آبادان ] آغاز راهبرد مرحله دوم جنگ بود که پس از شکسته شدن حصر آبادان و پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات در مناطق دیگر و در جبهه های دیگر نبرد نیز گشایش حاصل شد و ورق جنگ به نفع ایران برگشت!

هدف از این زمینه سازی ها رسیدن به این فرمان راهبردی خمینی کبیر (ره) بود که فرمود : «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود » ...! این فرمان نیز مانند فرمان های دیگر وی یک دستور راهبردی است اما این بار برای گشایش در امورات امت اسلام!  که بنا به گفته کارشناسان قفل موفقیت های جهان اسلام در نابودی اسرائیل است! حال مقدمات انجام این دستور راهبردی را با هم مرور می کنیم :

امام خمینی (ره) در 5 آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و در آخرین پیام خود برای بسیجیان فرمود: « اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم  » !! با این فرمان امام بسیج در ایران تشکیل شد و همگان دیدند که در هشت سال دفاع مقدس بسیج چه غوغایی به پا کرد و دست جهانخواران را از ایران اسلامی کوتاه نمود! پس اولین مرحله نابودی اسرائیل آغاز شد و اولین خط با این فرمان امام قوّت گرفت.

از چند سال پیش با آغاز حملات آمریکا به سوریه که در قالب تکفیری های داعش و تجهیز آنها صورت گرفت سوریه که یکی از معدود کشورهایی بود که در زمان جنگ تحمیلی با صدام خائن بر علیه ایران همکاری نکرد؛ در آستانه سقوط قرار گرفت و حتی داعشی ها تا چند کیلومتری پایتخت (دمشق) نیز رسیدند چرا که ارتش سوریه شرایط جنگ شهری را نمی دانست و فقط برای نبردهای مرزی و بیابانی تربیت شده بود، لذا با درخواست کمک آنها از ایران سردار قاسم سلیمانی و چند فرمانده دیگر سپاه قدس در این کشور به سرعت کار تجهیز و آماده سازی نیروهای بسیج مردمی را آغاز کردند که در اولین مرحله 5 هزار نفر ساماندهی شد و مبارزه با تکفیری های داعش را آغاز کردند که پس از آن، آن روی دیگر سکه برای سوریه رو شد و دمشق به امنیت کامل رسید و از دست داعشی ها رهایی یافت و امروز هم داعش در این کشور در انزوای کامل قرار گرفته و ارتش توانست با کمک بسیج مردمی قسمت اعظم سوریه را پس گرفته و داعشی ها را بیرون کند و لذا دومین خط نابودی اسرائیل نیز از بسیج ایران به بسیج سوریه رسید و فرماندهان بسیج در آنجا با بسیج و سپاه ایران کاملا ارتباط برقرار کردند!

حلقه مفقوده در این میان برای تکمیل این خط مستقیم وجود داشت که با حمله داعش پس از ناکامی در سوریه به عراق آن نیز تکمیل شد! در پی حمله داعش به عراق این کشور نیز در آستانه سقوط قرار گرفت چرا که بیشتر فرماندهان لشگرهای 12 گانه آن بعثی بوده و از آنجایی که هدف آنها نیز سقوط عراق اسلامی بود از ورود ارتش به عملیات ها جلوگیری کردند و در همین مرحله اول ورود داعش، موصل که یک شهر راهبردی بود به دست آنها افتاد و لذا بعد از وقوع این حوادث عراق نیز از ایران درخواست کمک کرده و ایران نیز بعد از حکم جهاد آیت الله سیستانی به تجهیز بسیج مردمی در این کشور پرداخت و بعد از آن همگان شاهد پیشرفت روز افزون عراقی ها در عقب راندن داعش بودند! پس این حلقه مفقوده در ایجاد خط مستقیم به سوی اسرائیل با تشکیل بسیج مردمی عراق تکمیل شد و حالا از ایران تا اورشلیم می توان یک خط مستقیم ترسیم کرد! و اگر عراق بتواند پس از ائتلاف ملی سیاسی ایجاد شده داعش را به طور کامل بیرون کرده و منزوی کند این خط قوت بیشتری خواهد گرفت!!

در کنار گوش اسرائیل نیز شیر بچه های حزب الله لبنان آماده نبرد هستند و حتی در جنگ 33 روزه توان بالای خود را به رخ اسرائیل، چهارمین ارتش بزرگ جهان!!!!! کشیدند و حتی به گفته سید حسن نصر الله هم اکنون 50 هزار موشک، آماده شلیک از جنوب لبنان که هم مرز با فلسطین اشغالی است به سوی اسرائیل است که حداکثر زمان رسیدن موشک ها به اسرائیل 15 دقیقه است! در طرف دیگر، ایران با حمایت و کمک های مادی و معنوی خود از مقاومت فلسطین (حماس) توان بالای خود را به رخ جهانیان کشید و حتی ساخت موشک های بسیار عالی را نیز به آنها آموزش داد که همگان در جنگ 51 روزه غزه شاهد انزوای اسرائیل و کم آوردن آنها بودند؛ و جالب است بدانید موشک های مقاومت تا اسرائیل 10 دقیقه در راه خواهد بود !

باز هم باید نزدیک اسرائیل می شدیم !!! پس جانشین صالح خمینی کبیر، مقام معظم رهبری فرمان راهبردی مسلح کردن «کرانه باختری» را صادر کرد ! پس از این فرمان بود که مردم کرانه باختری نیز به تکاپو افتاده و برای کمک به هموطنان خود در غزه شروع به فعالیت و درگیری با سربازان اسرائیل کردند که اخبار آن در رسانه ها موجود است و حال اگر بتوانیم موشک های خود را در کرانه باختری نیز مستقر کنیم می دانید مدت زمان رسیدن موشک های مقاومت تا اسرائیل چند دقیقه است ؟؟ یک دقیقه ...

پس سلاح ها را برداشته و آماده نبرد بزرگ شوید ! فرمان خمینی کبیر در حال اجرایی شدن است و این خط مستقیم رسیدن تا اسرائیل ایجاد شده است !! آنان که حیدری اند ؛ یا علی ...

در نقشه زیر خط مستقیم ایجاد شده از ایران تا اسرائیل را مرور کنید !!!

ایران ـ عراق ـ سوریه ـ لبنان ـ اسرائیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">