پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

حزب الله قدرت شکست اسرائیل را دارد

بصیر | شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

حزب الله برای هر جنگی در آینده آمادگی دارد و از قوای بازدارندگی برای شکست رژیم صهیونیستی برخوردار است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت که حزب الله برای هر جنگی در آینده آمادگی دارد و از قوای بازدارندگی برای شکست رژیم صهیونیستی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ نعیم قاسم دوشنبه شب در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار در واکنش به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی علیه لبنان خاطرنشان کرد: حزب الله دارای قوای بازدارندگی است که می تواند در برابر اسرائیل ایستادگی کند و جنگ 33 روزه گواه این امر بود. حزب الله هم اکنون در وضعیت خوبی به سر می برد و اسرائیل به خوبی این موضوع را می داند.


معاون دبیر کل حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: مقاومت لبنان به قطعنامه 1701 شورای امنیت پایبند است و هیچ مدرکی در مورد نقض قطعنامه از سوی حزب الله وجود ندارد و این اسرائیل است که آن را نقض می کند.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل و برخی کشورها می خواهند که یونیفل نیروی اطلاعاتی اسرئیل باشد و ما این مسئله را نمی پذیریم زیرا این موضوع مسئولیت نیروهای یونیفل را سلب می کند.

شیخ نعیم قاسم همچنین از تلاش های برخی در لبنان برای تغییر سیستم 15+10+5 در تشکیل دولت جدید انتقاد و اعلام کرد: هر گونه بازگشت به عقب وقت گیر و باعث بروز اختلاف میان [گروه های لبنانی] خواهد شد چرا که این سیستم، سیستم خوبی برای جریان حاکم و اپوزیسیون در لبنان است و باید به همین شکل باقی بماند.

خاطرنشان می شود که منظور از سیستم 15+10+5 در تشکیل دولت جدید لبنان این است که 15 وزیر به جریان حاکم، 10 وزیر به اپوزیسیون و 5 وزیر به رئیس جمهور لبنان تعلق خواهد داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">