پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

ایستادگی دانشجویان تا پیروزی مقاومت اسلامی/اتحاد مسلمین رمز مبارزه با رژیم صهیونیستی است/شعار مردم «هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام»

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت کمیته دانشجویی حمایت از مردم غزه تجمع دانشجویان تهرانی و اقشار مختلف مردم مقابل سفارت فلسطین صبح امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به همت کمیته دانشجویی حمایت از مردم غزه تجمع دانشجویان تهرانی و اقشار مختلف مردم مقابل سفارت فلسطین صبح امروز در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان با دردست داشتن پلاکاردهایی خواستار مجازات رژیم صهیونیستی شدند و سکوت سران عرب و غربی را پیرامون جنایات این رژیم مایه بی‌ابرویی آنان عنوان کردند.

*کریمی: ایستادگی دانشجویان تا پیروزی مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت

در این تجمع که با حضور نمایندگان اتحادیه‌های مختلف دانشجویی برگزار شد، علیرضا کریمی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: امروز متاسفم که باید در تنها کشور اسلامی منطقه که از مردم مظلوم غزه حمایت کرد صحبت کنم و متاسفم که سران کشورهای عربی و اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت و یا حمایت کردند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی؛ این جنایتکار بین‌المللی نشان داد که نه تنها غاصب است بلکه احمق نیز هست که با اقدامات اخیر خود نشان داد کمترین درک و شعور را از فضای بین‌المللی ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: وقتی تمام همدستان رژیم صهیونیستی در منطقه خصوصا در عراق و سوریه در حال رقم زدن فتنه هستند این رژیم غاصب با اقدام خود تمام این معادلات را برهم زد و نشان داد که گروهک داعش ابزار رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: انگلیس نیز که به دنبال نشان دادن جنگ شیعه و سنی در عراق بود با حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین دیگر نتوانست اهداف خود را دنبال کند چراکه ماهیت گروه تروریستی داعش آشکار شد.

کریمی با انتقاد از سکوت سران کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: کشورهای عربی و اسلامی منطقه از این بی‌آبرویی که به بار آوردند باید خجالت بکشند. این کشورها باید به خاطر قومیت نیز به دفاع از مردم فلسطین برایند اما ما شاهدیم که نه تنها سکوت کردند بلکه گذرگاه رفح را نیز بسته و از اسرائیل حمایت می‌کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند که هر چقدر بخواهد در مقابل خط مقاومت بایستد، خود متزلزل می‌شود.

کریمی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: ما دانشجویان ایران اسلامی تا پیروزی مقاومت اسلامی دست از حمایت از مردم غزه برنخواهیم داشت.

*موسوی: اتحاد مسلمین رمز مبارزه با رژیم صهیونیستی است

در ادامه این مراسم سید سجاد موسوی دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فلسطین با اشاره به جنایت‌های اسرائیل در غزه گفت: تجمع دانشجویان امروز در مقابل سفارت فلسطین چند پیام برای دشمنان داخلی و خارج از کشور دارد.

وی اضافه کرد: اولین پیامی که این تجمع برای دشمنان داخلی دارد این است که حمایت از مردم مظلوم بخشی از هویت ما است و آنهایی که یک روز دم از این می‌زدند که حماس، فلسطین و ... برای مردم اسرائیل مزاحمت ایجاد می‌کند امروز باید جنایت‌های اسرائیل را ببینند و همچنین تجمع‌هایی را که در حمایت از مردم غزه ایجاد می‌شود نگاه کنند و نگاه خود را نسبت به گذشته خود تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از فلسطین و مظلومان بخشی از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و ما در مقابل هرکسی که بخواهد در مقابل این آرمان‌ها ایستادگی کند می‌ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیام این تجمع برای دشمنان خارجی این است که این همبستگی که الآن در بین جماعت مسلمان و حتی غیرمسلمان ایجاد شده منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد و همچنین همبستگی مسلمانان در داخل نشان می‌دهد پیام مقام معظم رهبری در حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل شنیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان بین‌الملل و حمایت کشورهای غربی‌ از اسرائیل چیزی جز بی‌آبرویی و بی‌اعتباری برای آنها در پی نداشته است و همچنین با این وضعیت احکام، حرف‌ها و... مجامع بین‌المللی و سازمان ملل برای ما قابل اجرا نیستند.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مبارزه با اسرائیل یک رمز دارد و آن هم اتحاد مسلمین است و راهی جز نابودی رژیم صهیونیستی برای نجات فلسطین وجود ندارد.ما تا آزادی قدس شعار مرگ بر اسرائیل را ادامه خواهیم داد.

*دیانی: شعار مردم هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام است

میکائیل دیانی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در تجمع دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین در مقابل سفارت این کشور گفت: مجلس شورای اسلامی باید با توجه به اینکه مسئولیت مجالس اسلامی را برعهده دارد برای مسئله غزه تلاش کند.

وی ادامه داد: امروز نهضت‌های مختلفی از ملت‌ها در کشورهای مختلف به پا خواستند و حالا نوبت دولت‌هاست که برای حمایت از مردم غزه کاری انجام دهند.

دیانی اضافه کرد: روزی یک عده اقلیت که قوانین را قبول نداشتند در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند اما امروز شعار همه مردم در کشور و مخصوصا دانشجویان شعار هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام است.

وی تصریح کرد: جریان دانشجویی هفته گذشته را هفته خشم دانشجویی اعلام کرد و همه تشکل‌های دانشجویی آمدند تا صدای مردم غزه را با تجمع، همایش و ... به گوش مردم دنیا برسانند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: همه این تجمع‌ها یک پیام دارد و آن این است که امروز اسرائیل جنایت می‌کند و فردا باید از صحنه روزگار محو شود.

وی با بیان اینکه باید حامیان اسرائیل را بشناسیم، افزود: نباید فراموش کنیم آمریکای جنایتکار اصلی‌ترین حامی اسرائیل است در صورتی که باید تمام کشورهایی که اسرائیل را مسلح می‌کنند مورد توجه ما باشند.

وی خاطرنشان کرد: جریان دانشجویی حرکتی را که در حمایت از مردم فلسطین آغاز کرده ادامه خواهد داد و تلاش می‌کند پیام خود را به سراسر نقاط دنیا برساند.

دیانی در خاتمه گفت: ان‌شاءلله با توجه به این حرکت‌ها در کشور در حمایت از مردم غزه یک نهضت به پا خواهد خواست و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

فروز رجایی فر از دانشجویان تسخیر کننده لانه جاسوسی نیز در خاتمه این مراسم بر لزوم تقویت بدنه مردمی در حمایت از مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: نماینده مردم حقیقی فلسطین در ایران دفاتر حماس و جهاد هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">