پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

روابط عمومی فرمانداری پردیس نوشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان پردیس همزمان با دیگر نقاط کشور اسلامی با شکوه و دشمن شکن برگزار شد.

مردم شهرهای بومهن، پردیس و بخش جاجرود از شهرستان پردیس صبح امروز یک صدا با هموطنان آزاده و ظلم ستیز خود و دیگر مسلمانان جهان، ضمن حضور با اقتدار در راهپیمایی روز جهانی قدس که ابتکار آینده نگرانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و نماد وحدت و اراده مسلمانان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، خواستار آزادی قدس شریف و محاکمه سران رژیم اشغالگر قدس به عنوان جنایت کار جنگی شدند.


فرماندار پردیس در حاشیه این مراسم ضمن سخنانی با اشاره به فتنه هایی که دشمنان اسلام برای از هم پاشیدن  اتحاد مسلمانان و به قیمت جان هزاران نفر طرح ریزی می کنند گفت:  داعش و تروریست های تکفیری و بعثی نیز دست پرورده همین سران کشور های سلطه گر است که برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین و به وجود آوردن چهره ترسناک از اسلام متولد شده اند ولی ملت های مسلمان در دام این انحرافات نمی افتند و در برابر توطئه های استکبار ایستادگی می کنند.

وی جنایات رژیم اسرائیل در غزه را نوعی نسل کشی دانست و افزود: مجامع بین المللی باید از سکوت دست کشیده و سران این رژیم جنایتکار را محاکمه کنند.

در پایان روزه داران حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان پردیس، ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، بند های قطعنامه امسال را با شعار الله اکبر تائید کرده و عازم برپایی نماز جمعه شهرستان شدند.


 فرماندار پردیس: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه‏تر می‏شود

فرماندار پردیس گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس از سال 1357 تاکنون هر سال با شکوه‏تر از قبل می‏شود، زیرا مردم ما طرفدار مستضعف، مظلوم و فقیر هستند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مرتضی حیدری ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهرستان پردیس در روز جهانی قدس اظهار کرد: ما با پیشتازی رهبرمان آماده هر گونه جانفشانی در این زمینه هستیم و هر دستوری رهبرمان صادر کنند، انجام خواهیم داد و این ملت امروز آمدند تا اعلام آمادگی و از فرامین رهبری پیروی کنند.

فرماندار پردیس در خصوص حضور مردم در این راهپیمایی نیز گفت: این حضور از سال 1357 روز به روز با شکوه‏تر می‏شود زیرا مردم ما طرفدار مستضعف، مظلوم و فقیر هستند.

حیدری تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین اشغالی مظلوم واقع شده‏اند و ما وظیفه داریم از این مردم حمایت کنیم که در راس این حرکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارند.

مردم مومن و ولایت‏مدار شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود در شهرستان پردیس با حضور چشم‏گیر خود در راهپیمایی روز قدس لبیکی دوباره به آرمان‏های رهبر معظم انقلاب گفتند.

مردم شهر بومهن از ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‏الزمان(عج) به سمت خیابان سپاه حرکت و با حضور پرشور خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اشغالی اعلام کردند که در این راهپیمایی‏ها حضور تمام شهروندان و مسئولان شهرستان پردیس چشمگیر بوده است.

شهروندان پردیسی نیز از ساعت 10:30 از دو مسیر فاز یک مسجد امام علی (ع) به سمت میدان عدالت و از میدان عدالت به سمت میدان امام خمینی (ره) و همچنین از فاز سه مقابل بوستان نورالشهدا به سمت میدان عدالت و از آنجا در میدان امام خمینی (ره) تجمع و با راهپیمایی عظیمی به سمت جایگاه حرکت کردند.

شهروندان شهر جاجرود نیز با حضور گسترده از ساعت 11 از مقابل فرهنگسرای سعید‏آباد راهپیمایی را آغاز کردند و در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) با تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید قطع‏نامه قرائت شد.

انتهای پیام/67016/غ30/پو3002/93/05/03 - 14:44شماره: 13930503000800

 

امام جمعه پردیس: ملت ایران امروز بار دیگر تبعیت از ولی امر مسلمین جهان نشان داد

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس معرفت، شناخت و بینش ملت بزرگ ایران و تبعیت آنها از ولی امر مسلمین جهان را نشان می‏دهد.

 حجت‏السلام والمسلمین حسین توسلی ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمای روز جهانی قدس در شهرستان پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس به وظیفه انسانی ملت ایران و سایر مسلمانان جهان در قبال مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد.

وی افزود: این یک تکلیف الهی و وظیفه انسانی، شرعی و اخلاقی هر فرد است که در مقابل ظلم‏هایی که به مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه روا می‏شود، ایستادگی و تجاوزات را محکوم کنیم.

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی اضافه کرد: ما باید با تمام وجود و امکانات در کنار مردم مظلوم و ستم‏دیده غزه و فلسطین بایستیم و هر حمایتی که از دستمان بر می‏آید انجام دهیم؛ زیرا این هم یک تکلیف شرعی و هم یک تکلیف الهی است.

توسلی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند خروشندگی، طوفندگی و حمایت جامع امت اسلامی به خصوص ملت بزرگ ایران، امروز در سراسر جهان در معرض دید جهانیان قرار خواهد گرفت و با برگزاری این تظاهرات شکوه و عظمت این حضور را رسانه‏ها می‏توانند منعکس کنند.

وی در خصوص حضور مردم در شهرهای مختلف شهرستان پردیس و شهرهای رودهن و آبعلی گفت: مردم در هر یک از شهرهای آبعلی، رودهن، بومهن و پردیس نسبت به یکدیگر حضور بیشتر و گسترده‏تری را در برگزاری راهپیمایی روز قدس داشتند.

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی بیان کرد: ساکنان این شهرها از پیر و جوان، زن و مرد در راهپیمایی حضور داشتند که جای تشکر دارد و این معرفت، شناخت و بینش ملت بزرگ ما و تبعیت آنها از ولی امر مسلمین جهان را نشان می‏دهد.

انتهای پیام/67016/ل30/پو3002/93/05/03 - 14:18شماره: 13930503000646

 

فرمانده سپاه پردیس: رژیم صهیونیستی با کارهای وحشیانه خود می‏‌خواهد به اسلام ضربه بزند

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: رژیم صهیونیستی با کارهای وحشیانه خود می‏‌خواهد به اسلام ضربه بزند؛ اما ما با قدرت ایستاده‌‏ایم که این اتفاق نیفتد.

 حمیدرضا توسلی‏پور امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان پردیس در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس اظهار کرد: وظیفه ملت ایران حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هر مسلمان وظیفه دارد که از این مردم مظلوم حمایت و انزجار خود را از صهیونیست جنایتکار اعلام کند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: با این کارهای وحشیانه که رژیم صهیونیستی انجام می‏‌دهد، می‏‌خواهد به اسلام ضربه بزند؛ اما ما با قدرت ایستاده‌‏ایم که این اتفاق نیفتد.

 

فلسطین در حال دفاع از حیثیت کشورهای مسلمان است

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس نیز در جمع راهپیمایان در خصوص وظیفه ما در قبال مردم مظلوم فلسطین اشغالی گفت: مردم مظلوم فلسطین امروز تحت سخت‏‌ترین شرایط انسانی قرار دارند و از هوا و زمین گلوله‏‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بر سر آنها می‏‌بارد و مظلومانه در حال دفاع از حیثیت و ناموس کشورهای مسلمان هستند.

صادق بنیادی افزود: وظیفه همه مسلمانان، انسان‏‌دوستان و طرفداران واقعی حقوق بشر این است که از این مردم بی‏‌دفاع، مظلوم و مردمی که در سرزمین اجدادی خودشان مورد هجوم، تجاوز و ظلم قرار می‏‌گیرند، دفاع کنند.

وی تاکید کرد: همچنین مردم باید تنفر، انزجار، خشم و غضب خود را از رژیم غاصب اسرائیل به همه دنیا اعلام کرده و چهره زشت این رژیم را برای همه دنیا نمایان کنند؛ زیرا این رژیم از سال 1948 مردم مظلوم فلسطین را مورد تجاوز قرار داده ‏است.

 

مردم ایران تا آخر از فلسطین حمایت می‌‏کنند

حسن ولی‏پور مدیرعامل شرکت عمران پردیس نیز در این راهپیمایی گفت: ما نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرده و همچنین کشتار کودکان و مردم فلسطین به دست صهیونیست‏‌های غاصب در نوار غزه را محکوم می‏‌کنیم.

انتهای پیام/67016/ب۳۰/ شماره:




راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر جدید پردیس

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس ساعت 10:30 امروز از مقابل مسجد امام علی(ع) واقع در فاز یک شهر جدید پردیس به سمت میدان عدالت آغاز گردید.

این مراسم که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توسلی امام جمعه محترم شهرستان پردیس،جناب آقای حیدری فرماندار محترم شهرستان،جناب آقای مهندس ولی پور مدیرعامل محترم شرکت عمران شهرجدید پردیس،فرمانده محترم نیروی انتظامی،شهردار محترم،معاونین و مدیران محترم شرکت عمران، دیگر مسئولین محترم شهرستان و مردم همیشه در صحنه شهر پردیس برگزار گردید،با سخنرانی فرماندار محترم و قرائت قطعنامه روز جهانی قدس و به آتش کشیدن پرچم های اسرائیل و آمریکای جنایتکار در میدان امام خمینی(ره) پایان یافت.















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">