پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

۶۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

قطعا در تهران زلزله رخ خواهد داد.

بصیر | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ

یک مشاور ارشد سازمان ملل متحد و استاد دانشکده شهرسازی و معماری دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه برای ساخت مسکن مهر جایابی درستی انجام نشده، گفت: متاسفانه در بحث حوادث صریحا باید بگویم که هیچ نوع شعور اجتماعی بلاخیزی در اغلب ایرانیان نهادینه نشده است.

  • بصیر

آیا خبر حضور داعش در ایران صحت دارد؟

بصیر | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ

آیا خبر حضور داعش در ایران صحت دارد؟

به گزارش عصر قانون ، پس از آنکه تروریستهای داعش از سوریه راهی عراق شدند و بر شهر موصل و برخی مناطق عراق مسلط شدند، اخباری درباره حضور و نفوذ این گروه تروریستی در کشورمان منتشر شد که همگی این شایعات و اخبار تکذیب شد. خبرگزاری آریا، در این گزارش ضمن مرور این اخبار و […]

به گزارش عصر قانون ، پس از آنکه تروریستهای داعش از سوریه راهی عراق شدند و بر شهر موصل و برخی مناطق عراق مسلط شدند، اخباری درباره حضور و نفوذ این گروه تروریستی در کشورمان منتشر شد که همگی این شایعات و اخبار تکذیب شد.
خبرگزاری آریا، در این گزارش ضمن مرور این اخبار و شایعات و واکنش های رسمی مسئولین نظام، علت انتشار این شایعات و اخبار را بررسی کرده است.

  • بصیر

اختصاصی خبر ساحلی ؛ : وحشت داعش از ایرانی ها/ خط قرمز و گزینه های روی میز ایران

وحشت داعش از ایرانی ها/ خط قرمز و گزینه های روی میز ایران

ایران مدتهاست که با افراط‌ گرایان در همسایگی خود با مشکل مواجه است، مانند طالبان در افغانستان که زمانی تعدادی از دیپلمات‌ های ایرانی بخاطر حمله این گروه افراطی جان خود را از دست دادند.

به گزارش سرویس سیاسی خبر ساحلی  وب‌ سایت خبری "ایران وایر" (iranwire) نوشت: «هم‌اکنون گشت‌های مرزی ایران در مرز با عراق افزایش‌ یافته است.»

  • بصیر

حضور نیروهایی از داعش در ایران؟

بصیر | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ق.ظ

حضور نیروهایی از داعش در ایران؟

  • بصیر

معاون وزیر اطلاعات گفت: در یک ماه گذشته ۳۰ نفر از اعضای مرتبط با گروهک داعش در ایران بازداشت شده اند.


به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والسلمین خزاعلی امروز درسخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد گفت: وزارت اطلاعات در10 سال گذشته درگیرگروه های وابسته به طالبان و گروهک های مشابه از جمله داعش بوده است.

وی با اشاره به جنایت های اخیر گروهک داعش در موصل عراق گفت: گروهک های تکفیری هم دشمن اهل تسنن و هم دشمن تشیع هستند.

معاون وزیراطلاعات افزود: جمهوری اسلامی ایران شیری است که گروه های تکفیری نمی توانند با دم این شیر بازی کنند و همچنان که در سوریه تیزی ذوالفقار جمهوری اسلامی ایران را چشیدند درعراق نیز نتیجه اقدامات خود را خواهند  دید.

حجت الاسلام خزاعلی گفت: اقدامات گروه های تکفیری توطئه  آمریکا و اسرائیل برای خدشه وارد کردن به چهره اسلام است.

  • بصیر

سخنگوی داعش: به این دلیـل به ایـران حملـه نمی کنـیـم!

بصیر | پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

"ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش در اظهاراتی اعلام کرد: داعش، نصیحت ها و توجیهات شیوخ جهاد – به تعبیر وی- در مورد عدم حمله به ایران را گوش کرده به همین دلیل شیعیان در ایران را به حال خود رها کرده تا راحت زندگی کنند ، وی که گویا در دنیای خیال به سر می برد مدعی شده اگر می خواست به ایران حمله کند می توانست آن را به رودخانه ای از خون تبدیل کند!؟

به گزارش پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع) به نقل از شیعه نیوز، داعش مدعی شده به دلیل اطاعت از سران القاعده به ایران و سعودی حمله نمی کند!
"ابو محمد العدنانی" سخنگوی داعش در اظهاراتی اعلام کرد: داعش، نصیحت ها و توجیهات شیوخ جهاد – به تعبیر وی- در مورد عدم حمله به ایران را گوش کرده به همین دلیل شیعیان در ایران را به حال خود رها کرده تا راحت زندگی کنند ، وی که گویا در دنیای خیال به سر می برد مدعی شده اگر می خواست به ایران حمله کند می توانست آن را به رودخانه ای از خون تبدیل کند!؟
العدنانی می افزاید: در تمام این سالها تهمت مزدوری برای سرسخت ترین دشمنانش یعنی ایران را به جان خریده و به دلیل اطاعت از سران القاعده و حفظ وحدت میان مجاهدین  به آن حمله نکرده است. او هم چنین مدعی می شود به خاطر دستور القاعده به سعودی نیز حمله نکرده و اجازه داده "آل سلول" (آل سعود) راحت به زندگی خودادامه دهند.

  • بصیر

موج وبلاگی«عیادت مجازی» ازامام خامنه ای

بصیر | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

اگر شما به عیادت می‌رفتید چه می‌گفتید؟_ به ادامه خبر مراجعه نمایید.

  • بصیر

موج وبلاگی "فیلترینگ جهنمی"

بصیر | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ب.ظ


اگر بنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال فیلترینگ به روی سایت‌های ارزشی اسلامی است، پس دیگر لزومی ندارد که پسوند اسلامی را یدک بکشد.

"فیلترینگ جهنمی"

"جریان آزاد خبری یا بایکوت شبکه‌های اطلاع‌رسانی ارزشی کشور"

 

آشکار شدن معنای عبارات جهنمی دولت‌مردان این بار درصحنهٔ رسانه‌ای کشور رخ داد. شاید دور از انتظار نبود دیدن روزی که فضای رسانه‌ای کشور مملو از فیلترینگ‌های جهنمی شود. بی‌شک این حرکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گامی در جهت زدودن فضای سالم و رقابتی اسلامی درون کشور تلقی می‌گردد.

جریان بسته خبری یا بایکوت شبکه‌های اطلاع‌رسانی ارزشی کشور، دستورالعمل جدیدی است که شاید نسخهٔ آن را در کمتر دولتی دیده باشیم.

اگر بنای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعمال فیلترینگ به روی سایت‌های ارزشی اسلامی است، پس دیگر لزومی ندارد که پسوند اسلامی را یدک بکشد.

این نکته هنوز جای تأمل دارد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منوط بر چه مجوزی از قوهٔ قضاییه توانسته مختارانه به اعمال فیلترینگ به روی جریان باز رسانه‌ای کشور بپردازد.

گفتنی است برخی از سایت‌های خبری که به‌تازگی شامل فیلترینگ‌های وزارت ارشاد شده‌اند در مطالب روزهای اخیر خود به‌نقد مصوبه اخیر وزارت ارشاد دربارهٔ قانون فیلترینگ سایت‌های و پایگاه‌های خبری پرداخته بودند.

بی‌هویتی‌های دوگانه‌ای که امروزه در عرصهٔ رسانه‌ای کشور می‌بینیم حاکی از دوقلو زاده ایست که از یک‌سو با باز کردن دروازه‌های فیلترینگ به‌سوی شبکه‌هایی همچون فیس‌بوک و از طرف دیگر با فیلترینگ سایت‌های ارزشی سعی در ایجاد این دوقطبی دارد.

در پایان گفتن این نکته خالی از لطف نیست که فیلترینگ سایت‌های ارزشی بیشتر از آنکه به ضرر این سایت‌ها باشد به ضرر وزارت ارشاد است زیرا اقدام این وزارتخانه نشان داد دایره اعتدال این وزارت خانه آستانهٔ تحمل بسیار پایینی دارد.

موج وبلاگی "فیلترینگ جهنمی" در نظر دارد در یک فضای سالم خبری به‌صورت نقادانه به انتشار مطالب ارزشی و مرتبط با موضوع فیلترینگ سایت‌های ارزشی کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازد.

انتشار مطب، مصاحبه، یادداشت و بازنشر این موج وبلاگی حرکتی بزرگ در عرصهٔ وبلاگی در حمایت از فضای باز رسانه‌ای کشور به‌حساب می‌آید.

  • بصیر

نابودی اسرائیل نزدیک است ...! آماده آخرین نبرد باشید

بصیر | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

 «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود » ...! این فرمان امام خمینی(ره) نیز مانند فرمان های دیگر وی یک دستور راهبردی است اما این بار برای گشایش در امورات امت اسلام!

  • بصیر

پنج دلیل ناتوانی اسرائیل در حمله به ایران

بصیر | چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ


اشاره: مقاله ی پیش رو نوشته شده در  سایت آفتاب به تاریخ اسفند ماه ۱۳۸۴ است که تازگی ها در سایت دیگری به نام "بالا شهر" آنرا دیدم. هر چند که در تحلیلات نویسنده ی این مقاله، اغراقاتی نیز به چشم می خورد و بعضا ایرادات جزئی به آن وارد است (که معلوم نیست چرا در جایی از حمله ی شیمیایی ایران! به اسرائیل سخن گفته بود و توسط نویسنده ی این وبلاگ به "حمله ی موشکی" که منطقی تر به نظر می رسید تغییر یافت،) اما کلیت نوشته، واقعیاتی را از قدرت ایران و ترس اسرائیل به اثبات می رساند که خواندن آن _ با توجه به شرایط امروز وجود تهدید علیه ایران _ خالی از لطف نیست. (ضمنا چون این نوشته مربوط به قبل از حمله ی اسرائیل به لبنان است، و نویسنده ی مقاله ی مذکور در شماره ی 5 توضیحات خود نوشته است: "در حال حاضر فضای سیاسی اسرائیل به علت پیروزی حماس در انتخابات فلسطین و مرگ مغزی آریل شارون چنان شرایط را سخت و دشوار کرده است"؛ امروز منطقی به نظر می رسد که به جای عبارت "به علت پیروزی حماس در انتخابات فلسطین و مرگ مغزی آریل شارون"  این عبارت " به علت شکست سنگین در جنگ اخیر از حزب الله لبنان و استعفای فرماندهان ارتش اسرائیل بدلیل ضعف نظامی" جایگزین گردد).

  • بصیر

آقای من سلامت باشند

بصیر | سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

علامه حسن زاده آملی:خدایا سایه این مرد(آیت الله خامنه ای) را بر سر ما مستدام دار.

علامه حسن زاده آملی

خدایا سایه این مرد(آیت الله خامنه ای) را بر سر ما مستدام دار.

بارالها!

قلب این فرمانده دل سوخته بسیجی را همچنان قرارگاه مرکز فرماندهی عقول مجرده و مفارقت

نوریه نگه بدار.                            

آمین

رهبر معظم انقلاب صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتند 

بحمدلله عمل با موفقیت به پایان رسید.

 

فرمانده! بمیرم که تو برتخت نباشی       مشغول مداوای بسی سخت نباشی

   من حاظرم هر روز کفن پوش شوم          لیک حتی نفسی داخل این رخت نباشی

 

سلامتی و رفع کامل کسالت امام خامنه ای حفظه الله  

صلوات 

  • بصیر
وضعیت عمومی رهبرانقلاب کاملا خوب و طبیعی است و از بنده خواستندکه سلامت ایشان را به مردم ابلاغ کنم/این عمل طی نیم ساعت، بدون بیهوشی و با بی حسی موضعی صورت گرفت
  • بصیر

اخبار تهران:

بصیر | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ
-هواشناسی: افزایش نسبی دمای هوای تهران طی دو روز آینده
-آریانیوز: نخستین جشنواره تئاتر معلولین استان تهران، 17 و 18 شهریور در تالار محراب برگزار میشود
-ستاد محیط زیست شهرداری تهران: سوختهای فسیلی با انرژیهای تجدیدپذیر در بوستانهای انرژی پایتخت جایگزین میشود
-نرخ سکه در بازار:
نیم: 474 هزار ت
ربع: 266 هزار ت
یک گرمی: 171 هزار ت
  • بصیر

اخبار تهران:

بصیر | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ
-قائم مقام وزیر نیرو: تهران، اصفهان و کرمان در پاییز نیاز به مراقبت ویژه دارند و در صورتی که مصرف آب کاهش پیدا نکند، آب ورودی سدها پاسخگوی نیاز نخواهد بود
-ایسنا: کلنگ احداث مجتمع درمانی، تحقیقاتی و آموزشی رویان در شمال شرق تهران به زمین زده شد
-باشگاه خبرنگاران: توقیف محموله 25 هزار لیتری سوخت قاچاق در پاکدشت
  • بصیر

آهنگ علیرضا روزگار با نام امام رضا(ع)

بصیر | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ


آهنگ علیرضا روزگار با نام امام رضا(ع)




دانلودآهنگ علیرضا روزگار بانام امام رضا(ع)1
حجم: 7.33 مگابایت
توضیحات: نظر فراموش نشود.
  • بصیر


آهنگ حامدزمانی با نام گردان تهیه شده در سازمان بسیج مستضعفین




دانلودآهنگ حامد زمانی بانام گردان
عنوان: پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)
حجم: 4.01 مگابایت
توضیحات: javadoleme.blog.ir

  • بصیر

آهنگ جدید حامد زمانی وعبدالرضاهلالی به نام امام رضا(ع) 2

بصیر | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

آهنگ جدید حامد زمانی وعبدالرضاهلالی به نام امام رضا(ع) 2




دانلود آهنگ حامدزمانی وعبدالرضاهلالی امام رضا(ع)2
عنوان: پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)
حجم: 4.01 مگابایت
توضیحات: javadoleme.blog.ir

  • بصیر