پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

فرماندار پردیس:
حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه‏تر می‏شود

فرماندار پردیس گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس از سال 1357 تاکنون هر سال با شکوه‏تر از قبل می‏شود، زیرا مردم ما طرفدار مستضعف، مظلوم و فقیر هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مرتضی حیدری ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهرستان پردیس در روز جهانی قدس اظهار کرد: ما با پیشتازی رهبرمان آماده هر گونه جانفشانی در این زمینه هستیم و هر دستوری رهبرمان صادر کنند، انجام خواهیم داد و این ملت امروز آمدند تا اعلام آمادگی و از فرامین رهبری پیروی کنند.

فرماندار پردیس در خصوص حضور مردم در این راهپیمایی نیز گفت: این حضور از سال 1357 روز به روز با شکوه‏تر می‏شود زیرا مردم ما طرفدار مستضعف، مظلوم و فقیر هستند.

حیدری تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین اشغالی مظلوم واقع شده‏اند و ما وظیفه داریم از این مردم حمایت کنیم که در راس این حرکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارند.

مردم مومن و ولایت‏مدار شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود در شهرستان پردیس با حضور چشم‏گیر خود در راهپیمایی روز قدس لبیکی دوباره به آرمان‏های رهبر معظم انقلاب گفتند.

مردم شهر بومهن از ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‏الزمان(عج) به سمت خیابان سپاه حرکت و با حضور پرشور خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اشغالی اعلام کردند که در این راهپیمایی‏ها حضور تمام شهروندان و مسئولان شهرستان پردیس چشمگیر بوده است.

شهروندان پردیسی نیز از ساعت 10:30 از دو مسیر فاز یک مسجد امام علی (ع) به سمت میدان عدالت و از میدان عدالت به سمت میدان امام خمینی (ره) و همچنین از فاز سه مقابل بوستان نورالشهدا به سمت میدان عدالت و از آنجا در میدان امام خمینی (ره) تجمع و با راهپیمایی عظیمی به سمت جایگاه حرکت کردند.

شهروندان شهر جاجرود نیز با حضور گسترده از ساعت 11 از مقابل فرهنگسرای سعید‏آباد راهپیمایی را آغاز کردند و در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) با تلاوت آیاتی چند از کلام‏الله مجید قطع‏نامه قرائت شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">