پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

javadoleme.blog.ir@chmail.ir
پایگاه مجازی حضرت جوادالائمه(ع)

*اطاعــیـــه مـــهـــــم *

این سایت به هیچ نهاد و مراکزدولتی و غیر دولتی وابستگی ندارد و کاملا شخصی می باشد
مدیر

************************
*ریز نوشت*

توی کربلا تمام داش مشتی ها رفتند به کمک امام حسین(ع) و شهید شدند؛ مقدس ها استخاره کردند، استخاره هاشون بد اومد!
[مرحوم آیت الله مجتهدی]
************************
*ریزنوشت2*

دکتر روحانی:
یکی از درس های کربلا "تعامل سازنده" بود.

قال حسین علیه السلام:
مثلی لا یبایع مثل یزید.
مثل من، هیچ معامله ای با مثل یزید ندارد.
************************
*روزنوشت*
خدا کند آن ها که درس مذاکره از حماسه ی کربلا گرفته اند، از آب ننوشیدن حضرت ابوالفضل(ع) درس تعطیلی آب سنگین اراک را نگیرند...

پیام های کوتاه
تبلیغات
نویسندگان
پیوندها

سواستفاده رژیم صهیونیستی از دانشجویان در فیس‌بوک

بصیر | يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹ ب.ظ

رژیم صیهونیستی با پرداخت پول به دانشجویان اسرائیلی از آنان برای پیشبرد برنامه‌های تبلیغی – رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.

گروه جنگ نرم مشرق- در بحران جاری تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و فیس‌بوک به خدمت این رژیم درآمده‌اند و کاربرهای مختلف مطالبی در حمایت از رژیم صهیونیستی و مقصر خواندن نیروهای مقاومت منتشر می‌کنند.

در حالی که با نگاه اولیه اینطور به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی‌،حامی رژیم صهیونیستی هستند اما اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد این جریان‌سازی‌های فیس‌بوکی و توییتری، دست‌ساز دولت اسرائیل است.

استفاده از دانشجویان صهیونیست به عنوان کاربر شبکه‌های اجتماعی، از آگوست سال 2013 افشا شد که دفتر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس از برنامه دولت اسرائیل برای اختصاص کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان به منظور استفاده از توان آنها برای تولید مطالب حامی اسرائیل در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

دانشجویان متقاضی همکاری در این پروژه‌ها به چند سطح تقسیم شده‌اند. سطح بالا نقش هماهنگ‌کننده را بر عهده دارد که از کمک هزینه تحصیلی کامل برخوردار خواهد شد. در زیرمجموعه هر یک از این هماهنگ‌کننده‌ها، مسئولان بخش‌های زبان، گرافیک و تحقیقات قرار دارند که از کمک‌هزینه‌های پایین‌تر برخوردار می‌شوند. در سطح آخر هم فعالان دانشجویی قرار دارند که حداقل کمک‌هزینه تحصیلی را دریافت می‌کنند.

چند ماه پیش و پس از اعلام این پروژه، نتانیاهو در یک نشست خبری با تقدیر از متقاضیان پیوستن به این پروژه، خطاب به آنان گفت: «ما اکنون در چهار جبهه مشغول هستیم: جبهه نظامی، جبهه داخلی، جبهه دیپلماتیک و جبهه دیپلماسی عمومی... ما باید برای حقیقت مبارزه کنیم، برای واقعیات، و کمک شما بیش از طلا می‌ارزد... شما با صنعت دروغ‌سازی مبارزه می‌کنید.»

مسئول اجرای این پروژه در دولت رژیم صهیونیستی، دانی زیمن از مسئولان دیپلماسی عمومی این رژیم است که تفکرات ضد اسلام شدیدی دارد. وی اخیرا با آغاز ماه رمضان، در صفحه فیس‌بوک خود با اهانت به مسلمانان نوشته بود: «آیا روزه‌داری در ماه رمضان به این معنا است که مسلمانان در طول روز از خوردن یکدیگر خودداری می‌کنند؟» این اظهارنظر توهین‌آمیز وی حتی مسئولان این رژیم را نیز به واکنش واداشت به طوری که وی را از این پروژه کنار گذاشتند.

سال گذشته هم افشا شده بود که رژیم صهیونیستی به دانشجویان این کشور که پیام‌های آنلاین در حمایت از اقدامات این رژیم منتشر کنند، برای 5 ساعت کار در هفته، 2000 دلار حق‌الزحمه پرداخت می‌کند.

نظرات  (۱)

  • بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت
  • شب قدر شب بیدار شدن است... نه بیدار ماندن...دعا کنیم بیدارشویم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">