رییس‌جمهور در منزل خانواده میرمحکم که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، حضور یافت و با پدر و مادر این شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار با بیان این‌که «پدران و مادران شهید افتخارات بزرگی برای نظام و ملت ایران اسلامی هستند» خطاب به خانواده این شهید گفت: خانواده شما کار بسیار بزرگی در زمانی بسیار کوتاه انجام داد، چرا که ظرف 15 ماه سه شاخه گل خود را تقدیم امام زمان (عج) کرد.

روحانی تاکید کرد: کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعلق به امام زمان(عج) است و ما امید داریم که خادم کوچکی برای آن حضرت باشیم، اما هیچ کس و هیچ زبانی قادر نیست از شما خانواده‌های شهدا تقدیر کند، مگر خداوند بزرگ که پاداش مخصوص را برای شما مقرر کرده است.خوشا به حال شما و فرزندانتان که آخرت خود را تضمین کردید.در این دیدار حسین فریدون، محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌جمهور و حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید، دکتر روحانی را همراهی کردند.همچنین در این دیدار پدر شهیدان میرمحکم نیز با امانت خواندن همه فرزندان و زندگی خود گفت: خداوند به من شش امانت سپرد که سه امانت را از من پس گرفت و من که امانتدار خوبی بودم چرا باید ناراحت شوم.وی با بیان این‌که «در زمان دفاع مقدس من و فرزندانم همه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتیم» افزود: افتخار ماست که در راه دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن قدم بگذاریم و جان فدا کنیم.مادر شهیدان عباس، احمد و محمود میرمحکم نیز با اشاره به روحیه بالای خود و همسرش در اعزام فرزندانش به جبهه گفت: هر چند فرزندانم را به اندازه جانم دوست داشتم اما خداوند صبری به من عطا کرد که در فراق آن عزیزان خم به ابرو نیاوردم.